روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

.

دخملم در 15 ماهگی

1392/3/22 23:02
نویسنده : bahar
1,208 بازدید
اشتراک گذاری

فندوقی مامان

دیروز خاله راشا و مانلی کوچمولو اومدن خونمون ولی شما پاهات سوخته بود و همش نق می زدی و گاهی اساسی گریه میکردی البته فکر می کنم به خاطر دندونت بود چون امروز یه دندون کوچولو دیگه به دندونات اضافه شد .خاله راشا هم عکسای شمال و عکسای خونه خودشون و برام اورد منم گفتم تا هنوز داغه و خیلی نگذشته برات بزارم


اینم چند تا عکس از شمال

اینم شما و خاله هانیه

 

اینم عکسای خونه خاله راشا

بااااااااااااااااای باااااااااااااااااای

پسندها (1)

نظرات (33)

مامان بردیا
23 خرداد 92 0:47
وای چقد تو نازی


مرررررررررررسی خاله
محبوبه مامان الینا
23 خرداد 92 7:17
آخخخخخخخخ من به فدای این وروجک خوشگل که اینقدر ناز و جدی داره دوربین نیگا میکنهای جان انگشتاشو ببین به روژینا و راشا بفرمایید از مانلی کوچولو یاد بگیرید پستونک نمیخوره
خاله هانیه چه مهربون به نظر میرسن
دوستم چرا عکس خودتو نزاشتی؟دلتنگ بودیم خوشحال میشدیم
راستی بهار جون کمرت در چه وضعیه؟خوب خوب شدی؟
چه باحال که یه روز در میون میری سرکار


خدا نکنه خاله جونم
هههههههه اون مانلی داره پستونک می خوره راشا که مامانشه
قربونتون برم عروستونه دیگه نکنه یادت رفته فقط می خواستی اسم بزاری رو خواهرم
تازه عکسم و دیدی بزار حالا یه کم دلت برام تنگ بشه بعد دوباره می زارم
اره عزیزم خوبه خوبم
پس چی فکر کردی اگه تو مدیری من رئیسم خلاصه ماشین خواستی تعارف نکن!
محبوبه مامان الینا
23 خرداد 92 7:41
راستی مامان فندقک خوشگلم رشته تحصیلیت چیه عزیزم؟ خیلی عالیه که میخوای دستور بدی به ضمیر ناخودآگاهت
راستی بهار یادمه نقاشی هم میکشیدی هنوز هم مشغولی یا با وجود وروجک تعطیل شده؟


عزیزم رشته تحصیلیم آنتروپولوژیه
بههههههههله دیگه تصمیم جدیه
نه بابا مگه این دختره می زاره به خدا اینقدر دلم می خواد نقاشی بکشم البته جدیدا یه تابلو برای دختر خالم کشیدم ولی بعد از اون روژینا دیگه نذاشته
محبوبه مامان الینا
23 خرداد 92 7:49
مث اینکه اشتباهی شداون کوچولو که شما خونشون هستید اسمش مانلیه و من نوشتم راشا(مامانشون) اما سوال پیش میاد که اون کوچولوی دیگه لب ساحل که پستونک نداره اسمش چیه؟


آفرین دخترم اشتباهتو جبران کردی
واما اون نی نی کوچولو : دوستم لب ساحل از یکی قرض گرفتیم جدی می گما بغل مامانش بود دیدیم ارومه ما هم گذاشتیم بین اون دوتا که بازی کنه می بینی که چقدرم دارن تحویلش می گیرن !!!!
خاله هانی
23 خرداد 92 13:52
به به خلاصه تشریف اوردین شرمنده فرمودین خواهر گرامی جیگر خاله روببین چه نازه ولی جدیدن داره نقش جا سوئیچی رو واسه خاله ایفا میکنه فدای اون مانلی نازم بشم که دلم براش یه ذره شده


ای بابا تو رو خدا اینطوری نگو خجالت می کشم
میدونی الان یه جاسوئیچی چنده خیلی هم دلت بخواد
آخی منم دلم براش تنگیده
مامان الیناجونی
24 خرداد 92 18:19
سلام خوبید روژینا گلی خوبی چه عکسای قشنگی از شمال واسه خاطره آوردیدامیدوارم همیشه شادو خوشحال باشید


مرسی دوست جوووووووووووونم
مامان بردیا
25 خرداد 92 18:23
برای فندقی


مرسی خاله اینم برای بردیاااا
محبوبه مامان الینا
25 خرداد 92 20:04
جان این چه رشته ای هستش؟ من حتی نتونستم تلفظش کنم عجب پرستیژی داااااااااااااره خب لااقل یه کم در موردش توضیح مرقوم میفرمودین
اااااااااااای جااااااااان هانیه عزیزم دووووووووستت دارم( از طرف بهترین خواهرشوور دنیا
عزیزم فقط اسمش پرستیژ داره یکی از گرایشای علوم اجتماعیه
آهان حالا شد حتما باید باهات برخورد بشه که دست از خواهر شوهر بازی برداری
سمانه مامان ستایش
26 خرداد 92 3:16
قربون روژینای نازم برم که با دوستش سخت مشغول پستونک خورین
ااای جوووونمچه ذوقی کرده تو عکس سومی(درست گفتم)
بهارجون ببین با دیر به دیر آپ کردنت و غیبتای غیر موجه کبرات چقد ذوق زده میشم با دیدن عکسای روژیناجونم



خدا نکنـــــــــــــــــــه عزیزم
خب دوستم منم برای همین دیر به ذیر می اپم دیگه
سمانه مامان ستایش
26 خرداد 92 3:18
دوست جون اگه قبلا عکستو ندیده بودم میگفتم هانیه جون خودتی بس که روژیناجون شبیه خالشه
خوشگل منو ببووووس


پس خوب شد عکس خودمم گذاشته بودما وگرنه باید یه پست توجیهی هم می زاشتم
تو هم عشق منو ببووووووس
زهرا(✿◠‿◠)
26 خرداد 92 16:54
از دست تو بهار
واقعا اون بچه هه رو کش رفتین؟؟؟

این دوتا چه خوشمزه دارن پستونک می خورن!!!



اره به جون خودمم خیلی نمک بود هیچی هم نمی گفت منم که منتظر سوءاستفاده
جدی ؟! مگه تو هم پستونک خوردی ؟؟؟؟
زهرا(✿◠‿◠)
26 خرداد 92 16:57
نمی دونم کامنت قبلیم اومد یانه!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاید نیومده .....بذا دوباره حشم و بگم!!!

آخه دختر واقعا اون بچه هه رو کش رفتین؟؟؟
چقدم آروم نشسته


اره عزیزم اومد ولی تو این یکی تغییرات دادی برای تنوع عایا؟
زهرا(✿◠‿◠)
26 خرداد 92 17:00
این دوتا چه بامزززه پستونک می خورن.....

میگما.نمی خوای از پستونک بگیریش؟؟؟
بعدا سختت میشه هاااااا


می خوااااااااام وی چه جوری ؟؟؟؟؟؟؟ کمک؟؟؟؟؟؟؟
والا شبا جیغای فرا بنفش می کشه نصف شب سریع پستونک به دادم می رسه می ترسم شبا اسیر بشم وگرنه که تا حالا گرفته بودم
مامان طنین
26 خرداد 92 19:04
سلام بهار جون
مرسی که به ما تند تند سر میزنی عزیزم منم تو روز اصلا وقت نمیکنم بیام تو وب و اپش کنم اما ساعت کاری من از ساعت 12.30 1 شب شروع میشه که میام و چند تا پست رو باهم میزارم و بعد میرم حاجی حاجی مکه )) و خاله قول میدم حتما منم مثل شما بیام بهتون سر بزنم. راستی کمرت بهتر شد؟ ؟؟؟


خواهر ساعت کار کلیه دوستان وبلاگی همین ساعته مگه با این وروجکا می شه زودترم اومد؟
خوشحال می شم عزیزم
اره عزیزم خوب شدم مرسیییییییییییی
سمیرا مامان آنیسا
28 خرداد 92 21:38
ای جونم عزیزه دلم خوش گذشت بهت فدات شم ؟
معلومه که خیلی خوش گذشته با دوست کوچولوی نازت
الهی فدات شم انقدر بزرگ شدی
خاله پستونک خیلی خوشمزس مگه نه خوشگلم ؟


جاتون خالییییییییییی خاله جون خیلی خوب بود
خدا نکنه خاله
خهههههلی خوشمزست بفرمایید
مامان پارسا و پرهام
29 خرداد 92 16:09
چقدر بامزه شده تو عکسا
دیگه وقتی بچه ساکته پسونک بهش نده بهار خانوم


مرسی عزیزم
عزیزم به ساکتیش نگاه نکن دو کیلو شن خورد فقط اون روز !!!!
مامان مانلی
30 خرداد 92 15:02
سلام دوستم

بابا چه عجب تندتند میائی آپ میکنی چه نفسائی شدن هین فندوق و مانلی شمامانتی ما هم بوس میفرسته حسابی





ما اینیم دیگه تو یاد بگیییییییییییر

اره واقعا نفسن اینم یه ماچ ابدار برای مانلی باکــــــــــلاسم




مامان بردیا
1 تیر 92 16:09
سلام.ممنون که به ما سر میزنید.با پست جدید و عکسای تولد بردیا جون پذیرای شما هستیم.حتما به ما افتخار بدین


اوووووووووووووومدم هووورا تولد
سجاد
3 تیر 92 12:51
ضمن عرض تبریک عید خجسته ی شعبان از شما دعوت میکنم به سجاد کوچولو سر بزنین ... با پست جدید آپم


عید شما هم مبارک
حتمااااااااااااااا
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 13:53
خیلی خوب بود مرسی
سمانه مامان ستایش
5 تیر 92 1:02
برای بهارجون و روژیناجووونم


:
مامان الیناجونی
5 تیر 92 15:36
سلام دوست گلم
الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنید کد 169 به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید ممنون میشم.


الهی فداش حتما دوستم
سجاد
5 تیر 92 21:56
سلام
باعث افتخار ماست که شما هم سجاد کوچولو رو حمایت کنید .



حتماااااااااا
سمانه مامان ستایش
6 تیر 92 0:45
سلام خاله جون.من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم
میشه لطف کنید و به من رای بدید؟
کد 140 رو به 20008080200 sms کنید.
میتونید با یک sms به 3نفر رای بدید.خوشحال میشم یکی از اون 3 نفر من باشم
دوستدارتون ستایش


الهی فداش بشم
رای دادم و حتما اوله
سمانه مامان ستایش
8 تیر 92 2:26
قربونت برم بهارجونممرسی بابت رای.
روژیناجونمو شرکت نمیدی بهارجون؟بفرست عکسشو جیگرطلا هم شرکت کنه
برای دوست جونمو دخمل نانازش


خدا نکنه دوست جونم .خواهش می کنم مگه می شه به عشقم رای ندم
اره حتما شرکت می کنم
مرسی اینم برای دوست جون من و دخمل نازش
محبوبه مامان الینا
8 تیر 92 19:49
سلااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست جونم
خیلی دلم تنگ شده بود
ای نامرد خو لااقل یه پست جدید میزاشتی تنبلوووووووووووووو



سلااااااااااااااااااااااام خوبی دوستم الینا جونم خوبه ؟
فکر کردی خیلی زرنگی نخیر تا تو اپ نشی من اپ نمی شم
محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 19:52
سلااااااااااااام مخلصیم و ارادتمند دوست جون


ما بیشتر
سمانه مامان ستایش
10 تیر 92 1:35
از دست تو بهااارباز رفتی غیبت کبری؟کجااایی بیا اپ کن دیگه دختر


هههههه چشم اومدم حالا یه ماچ بده دیگه عصبانی نشیااااا
♥متین من♥
11 تیر 92 15:45
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
زهرامامانه ایلیا جون
12 تیر 92 3:32
همیشه به گردش و شادی


مرسی عزیزم
مامان نسرین
24 تیر 92 15:43
به به همیشه به گردش دوستم چه خوب که تو و راشا بچه هاتون همسنن میتونید پیش هم برید.

جیگر این دوتا ناناز خانم و برم من .


اره واقعا خیلی خیلی خوبه خب تو هم صدرا رو بیار خوشحال می شیم

مرسی دوست جونم
مامان ایسان
30 تیر 92 8:04
چه حالی کزدن این دخملی ها با هم همیشه خوش باشید عزیزم


مرسی عزیزم بووووووووس
مامانی روژینا
8 مرداد 92 0:23
وایییییییی خانومی ماشالا بزرگ شده نازم شده دلمون براتون تنگ شده بود اومدیم ببینیمنون بوسسسسسسسسس


وااااااااای خوش اومدی دوستم الان میام پیشت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد