روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

.

ششمین سالگرد ازدواج

1392/9/19 0:19
نویسنده : bahar
2,797 بازدید
اشتراک گذاری

دخملکم 

نمیدونم تو زمانی که تو بزرگ می شی و این مطالب و می خوونی دنیای تکنولوژی شما

چقدر پیشرفت کرده ولی الان که من دارم این مطلب و می نویسم هر روز یه چیز جدید وارد

بازار می شه و یه دردسر به دردسرای زندگی ما اضافه میشه مثلا چند روزی می شه که

درگیر وی چت شدم و به نوعی زندگی تعطیله و گوشی از دستم نمیوفته و این بهونه

جدیدم برای اپ نکردن وبلاگته! می بینی دخترم هر بار با یه  بهونه  جدید  برای توجیه تنبلی در خدمتتم نیشخند

 

و اما......

خداییش چقدر زود می گذره ها انگار همین دیروز بود که داشتم توی وبلاگت پنجمین

سالگرد ازدواجمون و به بابا مهدی تبریک می گفتم و حالا وارد ششمین سالگرد ازدواجمون

شدیم فردا برگی دیگه از کتاب زندگی من و بابایی ورق می خوره و دوست دارم باز هم از

طریق وبلاگ تو دخمل نازم به بابایی بگم:

 

مهدی جان با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و

خداوند را شکر می کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد ارزو می کنم در لحظه لحظه زندگی

مشترکمان د کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار

باشیم...  ششمین سالگرد ازدواجمان مبااااارک قلب

بفرمایید ادامه مطالب :

 و حالا بگم از دخملم که جدیدا یه کم از اذیتاش کم شده و حداقل ده دقیقه ای با عروسکاش

بازی می کنه !!

 

 اینم اولین کاردستی که با دخملی درست کردم

یه روزم دوست روژِینا سارا جون اومد خونمون و کلی با روژینا بازی کردن که متاسفانه یادم

رفت عکس بگیرم نگران

اینجا هم  خونه مادر بزرگ بابا مهدی که روژینا کلی با بچه ها بازی کرد

بعدشم رفتیم خونه باباجون (بابای بابا مهدی )و کلی دخملم با پسر عمش کسری رقصید

اینجا هم رفتیم بستنی بخوریم که روژینا شدیدا از این اقای میکی موس ترسید و فقط جیغ

می زد و ما که هیچی بقیه مردمم نفهمیدن چی خوردن ولی با اینکه روژینا داره جیغ می

زنه ما عکسمون و گرفتیم نیشخند

 

پ.ن :  16 آذر تولد دوست خوبم محبوبه جون بود درسته یه کم دیر شده ولی اینقدر مهربون

هست که من و به خاطر تاخیر تو تبریکم ببخشه محبوبه جون هر انسان لبخندی از خداست و مطمئنا تو زیباترین لبخند خدایی تولدت مبارک عزیزم ماچ

 

پ.ن2 : محبوبه جون صادقانه بگم این کارو از مامان اینده فسقلی یاد گرفتم ناگفته نمونهخجالت

 

تا پست بعدی و بهونه جدید باااااای نیشخندبای بای

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (48)

محبوبه مامان الینا
19 آذر 92 8:39
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام اول آخرو بگم بابت پ.ن اول: پ.ن2: شدم .ممنون دوست خوشگلم و حالا اصل مطلب: ششمین سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم عکستون شبیه فیلمای هندی شدهراستشو بگو بعدشو و غلت زدن تو چمنها و دویدن روی کوه نبود احیانا؟ وای ماشاله روژینا جونم چقدر بزرگ شده یکی از مزایای دیر آپ کردن همینه ما متوجه رشد روژِینا جون میشیم پس این وی چت بد چیزیه هان؟!!!!!! اتفاقا دوست عزیزمون سمانه پیشنهاد داد به من اما گوشیه من متعلق به نسل دایناسورهاست و وی چت نصب نمیشه روش کن گوووووووووشی میخواااااااااام وی چت هم میخواااااااااااااام
bahar
پاسخ
سلام علیکم دوست جون چطور پطوری ؟بازم تولدت مبارک بپر بالاو اما پی نوشت دوم این و برو از فسقلی تشکر کن خودم که عقلم به این چیزا نمی رسید متشکررررررررررررم عزیزم الکی الکی داریم پیر می شیما نه بابا ماچ و بغل چیه داشتیم دالی بازی می کردیم بی ادب خب خدا رو شکر این دیر اپیدن مزیتم داره همش معایب نیست دوست جون والا گوشی منم برای دوران پارینه سنگیه خودمم موندم چطوری روش وی چت نصب شده من که هیچی دوس تان هم موندن تو هم یه کم سعی کن شاید جواب دادجواب ندادم اشکال نداره اصلا چیز خوبی نیست بد اموزی داره اه اه اه اه
مینا مامان مانلی
19 آذر 92 15:04
سلام دوست جونم به به میبینم با علم روز هم آشنایی. ساگرد ازدواجتون هم مبارک ایشالا همیشه شاد باشین.قورفون این فندقم بشم که عروسک بازی میکنه دوستم یه سر هم به ایمیلات بزن یه وقت فکر نکنی خدای نکرده ما میگیم تنبلیا!!!! بوسسسسسسسسسسسس
bahar
پاسخ
به به سلاااااااااااااااام اول لپتو بیار جلو دوم دلم برای خودت که هیچی برای دخملت هواااااااااارتا تنگیده کلا من برای اینطور علمای روز آماده ام ولی از این کتاب علمیا اینقدر بدم میاد آخه ایمیلم باز نمی شه دوباره امتحان می کنم بمااااااچ دخملتو البته اگه یه دقیقه می تونی خونه بشینی
مامان الینا جونی
19 آذر 92 19:01
سلامممم هفتمین سالگرد ازدواجتون مباررررررک باشه عزیزم چه عکس بامزه ای انداختین با همسری انشاا... که سالهای سال درکنارهم روزهای خوشی تجربه کنید
bahar
پاسخ
ببین هی سعی داری منو پیر کنیا !!! ششمین سالگردمونه بابا ما سنی نداریم مرسی دوست مهربووووووونم
مامان الینا جونی
19 آذر 92 19:02
عکسای دخملیمون چقدر ناززز شده چقدر خانووووم شدی عسلم که داری همششش 10 دقیقه بازی میکنی سعی کن هرروز بیشتر شه مدتش
bahar
پاسخ
مامان الینا جونی اصلا ازت توقع نداشتما آخه توقع بیش از حد از دخترم داری میدونی ده دقیقه برای من چقدره همون و کم نکنه نمی خوام زیاد کنهمرسی دوست جوووونم
مامان الینا جونی
19 آذر 92 19:03
تو را بیشتر از تعطیلی مدرسه دوست دارم
bahar
پاسخ
قربونت برم منم تو رو بیشتر از کنسل شدن امتحان به دلیل بارش برف دوست دارم
مامانی سارا
19 آذر 92 19:26
مبارکه ایشا...سالگرد شصت سالگی
bahar
پاسخ
مرسیییییییی عزیزم ولی اون نیشخند بعدش چیه ؟
مامانی سارا
19 آذر 92 19:27
اره انگار همین دیروز بود یکی تو اتو بوس یکی در حال بای بای بیرون اوتوبوس تو خیابون ...هیییییععععععع ...
bahar
پاسخ
واااااااااااای خدا یادته چقدر روزای خوبی بود دو تا چلمن افتاده بودیم به هم یه اتوبوس نمیتونستیم سوار شیم اونوقت چه انتظارایی داشتیم!
مامانی سارا
19 آذر 92 19:28
از هدایا نگفتی ؟ تو کلن فکر ادمای کمی تا قسمتی کنجکاوو نمی کنی ایشششششش
bahar
پاسخ
اون و که باید تلفنی خدمتتون عرض کنم
سجاد
19 آذر 92 22:24
ششمین سالگرد ازدواجتون مبارک
bahar
پاسخ
خیلی خیلی ممنون
مامان الینا جونی
20 آذر 92 21:22
برای شمردن جوجه های آخر پاییز فقط 10 روز فرصت دارید !!!! پیشایش یلدا مبارک
bahar
پاسخ
مرسیییی عزیزم
سمانه مامان ستایش
24 آذر 92 2:07
بهار جونم بازم سالگرد ازدواجتونو تبریک میگمانشالا که همیشه در کنار هم خوب و خوش باشید در کنار هدیه های تووووپ از اعتیاد به وی چت نگوووو که بد آدمو از کارو زندگی میندازه .اااای بهار عکس اولی چقدددددر با حالهمحبوبه خیلی باحال گفته مثل فیلم هندیا شده
bahar
پاسخ
مرسی دوووووستم فکر کنم از همه بیشتر تو بهم تبریک گفتیایشاا... جبران کنماره دیگه هدیه های توپ زوری اره والا من و تو رو که واقع از کارو زندگی انداخته چیه سوژه دادم دستتون باز
سمانه مامان ستایش
24 آذر 92 2:10
ای جاااااان روژینا جونمو ببینماشالا چقدر بزرگ شده بهار میگم خدایی خسته نشدی اون کاردستی رو درست کردی؟نه بی تعارف اگه خسته شدی بگو بیام شونه هاتو ماساژ بدم برات یعنی خوشم میاد اصلاااا به جیغای روژینا محل نذاشتید و با خونسردی عکس یادگاریتونم گرفتین
bahar
پاسخ
چشمات بزرگ می بینهپ نه پ خسته نشدم همون سه ساعت وقتم و گرفته کمه؟ اگه بخوایم به جیغ روژینا گوش بدیم که زندگیمون تعطیله
سمانه مامان ستایش
24 آذر 92 2:13
چقدر محبوبه رو تحویل گرفتی بهار خب منم دوباره اینجا بعدِ 8 روز تبریک میگم120 ساله بشی محبوبه جونم.امیدوارم به زودی بیای تو جمعمون تو وی چت بهار اون بهونه جدیدو خوب اومدی.ببینیم سری بعدی غیبت کبری ت چقد طول میکشه
bahar
پاسخ
اره حال کردی ؟ ببین خودش چه کیفی کرده خانم خودتون وبلاگ دارین سوء استفاده نکنین بهتون می خندما بفرمایید دم خونه خودتون بازی کنینره محبوبه بیا تو ویچت دیگه من و بهونه ؟یکی می خواد قطع بودن نت خودت و بگه والااااا
مامان نوژاجونی
24 آذر 92 13:36
مبارک باشه دوستم بسلامتی ایشاله 600امین سالگرد ازدواجتون رو بهم تبریک بگیدهزارماشاله عروسکمون چقدر بامزه ونازشده.ببوسیدش وقت کردی دست ازگوشی بردارو یه سر بماهم بزنید
bahar
پاسخ
مرسی عزیزم برو کنار که اومدم وبت یو هووووو
nini6368
25 آذر 92 18:16
Salam dooste azizam Tavalodam shabe yaldast Dooste khoshgelam Alan ba mobilam. Sorry
bahar
پاسخ
خوش به حالت چه شب خوبیه تولدت بازم تبریک می گم درضمن چقدر با موبایل رسمی می شی چقدرم از ادم تعریف می کنیمی شه همیشه برای من با موبایل کامنت بزاری؟
مینا مامان مانلی
26 آذر 92 15:26
بهار جون پست جدید بزار دیگه آخه شما وفندوقو همین جا فقط میشه پیدا کرد حد اقل اینجا شما رو ببینیم
bahar
پاسخ
فعلا تو خواب زمستونیم ولی چشم قربان
سمانه مامان ستایش
27 آذر 92 2:43
بهار سالگرد ازدواج ما 4ماه پیش بود،چجوری میخوای جبران کنی؟هان؟از الان وعده سال دیگه رو میدی به من؟ایییشششش 3ساعت وقت گذاشتی خدایی؟خوبه همه چی حاضر آماده بوده،نه مث اینکه واجت شد بیام ماساژت بدم از کت و کول افتادی
bahar
پاسخ
تو فقط بشین سوتی بگیر ای ابرو بر
مامان الینا جونی
28 آذر 92 11:33
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ پیشاپیش یلدا مبارک
bahar
پاسخ
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
30 آذر 92 12:30
دوست ِ عزیزم; پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز رو به اتمام است، از ته دل سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت، برایت دلنشین باشد. * یلدات مبارک * عمرت بلند... آرزوهایت دست یافتنی... لبت خندان... دلت شاد...
bahar
پاسخ
محبوبه مامان الینا
3 دی 92 12:21
بهااااااااااااااااااااااااااااااااااااار ؟!!!! وی چت که فیلتر شد نمیخوای آپ کنی؟
bahar
پاسخ
نهههههه من هنوز امید دارم
مامان ایسان
3 دی 92 14:29
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه واسه بقیش بعدا میام ببخشید خصوصی دارید
bahar
پاسخ
مرسییییییی
مامان نسرین
4 دی 92 1:04
هههه بهاره پس اعتراف کردی که معتاد شدی نه تو به وی چت من به فیس البته برای تو بدتره چون گوشی همیشه در دسترسه نسبت به کامپیوتر. سالکرد ازدواجتونم مبارکه دوستم ایشالله سالها در کنار هم شاد باشید عکستونم خیلی باحاله. جیگر این جوجه طلا رو برم که موهاشو موشی بسته ماشالله خانم شده مثل صدرا که اقا بودنش واسه همون ده دقیقه یه ربعه. عکساشم خیای قشنگههههه
bahar
پاسخ
اره نسرین تابلوعه نه ؟ مرسی دوستم آخ گفتی فقط ده دقیقه
مامان الینا جونی
4 دی 92 5:18
بشر در این دنیا بیشتر از همه موجودات مصیبت و عذاب کشیده بهترین دلیلش هم این است که در بین تمام آنها فقط او میتواند بخندد . (نیچه) امیدوارم همیشه شاد و خندان باشی عزیزم
bahar
پاسخ
مامان روژینا
4 دی 92 15:17
سلام بهار جون ششمین سالگرد مبارک باشه عکس خیلی باحالیه خیلی قشنگ شده ایشالا همیشه شادو سلامت باشین این جوجو خاله رو هم ببوس
bahar
پاسخ
منونمممم دوست مهربوووونم تو هم دخمل نازتو ببوووووس
مامان ایسان
5 دی 92 10:06
سلام سالگردازدواجتون مجددا مبارک باشه عزیزم ژست عکستون منو کشته عشق در یک نگاه بوده نــــــــــــــــــه روژینا جونم چقده ناز شده قرطی خانم چه رقصی هم میکنه
bahar
پاسخ
خداییش عکس هنری و داشتی ؟
مامان بردیا
7 دی 92 17:19
سالگردازدواجتون مبااااااااااااااااااااااااارک
bahar
پاسخ
مرسیییییییییییییی
ندا
8 دی 92 8:58
رژینا جون دوستت دارم
bahar
پاسخ
منم همینطور خاله جووووووون
فهيمه
9 دی 92 14:32
سالگرد عروسيت مباااااااااارك آرزو ميكنم بهترينهارو در كنار هم تجربه كنيد . خدايي منم بودم از اين ميكي موسه ميترسيدم ! چه دست به كمرم واستاده !!
bahar
پاسخ
مرسیییییییییی دوستمهههههههه الان که دقت می کنم می بینم راست می گیااااا
بابای امیر
10 دی 92 16:18
با سلام سالگرد ازدواجتان مبارک و همواره شاد باشید رژینا عزیز ما هم خوبه که یه کم اهل بازی شده امیر که فقط با عمو پورنگ می شه سرگرمش کرد و اصلا دور و بر اسباب بازی هم نمی ره با پست های جدید به روزیم همواره پایدار باشید
bahar
پاسخ
ممنونممممم
وانيا
11 دی 92 19:12
سلام دخمل قشنگ و نازنازي به ماسرنميزنيد
سمانه مامان ستایش
19 دی 92 16:37
بهار جونم کجایی بایا دلم برات یه ذره شدههیچ جا نیستی نه اس ام اس نه ویچت نه وبلاگ
bahar
پاسخ
من اینجام
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 17:01
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
bahar
پاسخ
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 17:02
سالگرد ازدواجتون مبارک . انشاالله عشقتون پایدار و مستدام باشه
bahar
پاسخ
مرسیییییییییییییییی
ha4WjapnyywRCPxjbXOoLdIz-o5QeNcb5VNTf8WWFLM.
21 دی 92 12:05
فرا رسيدن نهم ربيع الاول، « عـيـد الـزهـرا » بر منتقم خون گل نرگس، حضرت ولي عصر (عج) و محبان و شيفتگان حضرت زهرا (س) تبريك و تهنيت باد
پگاه مامان آرتین
30 دی 92 9:18
مبارکه عزیزم .ایشالا سالیان سال درسلامت کامل باشید وخوشبخت
bahar
پاسخ
مرسیییییییییی عزیزم
ندا
30 دی 92 11:08
آدرس جدید وبلاگ کیان: shahzadekian.loxblog.com
bahar
پاسخ
مامان مانلی
7 بهمن 92 10:10
مبارکه باشه خانم انشا... سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید در ضمن شما سالگرد ازدواجتون دالی بازی میکنید . الهی من فدای این روژینا بشم که با نی نی هاش بازی میکنه . آفرین به شما مادر و دختر که کاردستی درست میکنید .
bahar
پاسخ
مرسییییی عزیزم خدا نکنه ببین چه مادر فعالیم
فهيمه
8 بهمن 92 12:57
من كلي اينجا نظر داده بودم پس چرا نيست
bahar
پاسخ
قربونت عزیزم گریه نن همش هست الان تایید می کنم اینترنت نداشتم
محبوبه مامان الینا
8 بهمن 92 13:42
سلام عزیزم کجایی خیلی دلتنگیم
bahar
پاسخ
بابا دوستم اینترنت ندارررررررم
مامان صدرا
16 بهمن 92 14:19
سلام از پست تولد صدرایی دیدن کنید....
bahar
پاسخ
ای جوووونم صدرا یک ساله شد ؟ چشم حتمااااا
محبوبه مامان الینا
16 بهمن 92 17:58
کجایی دختر؟ دلمون پکید!
bahar
پاسخ
خوش به حالت فقط دلت پوکیده من که کلا پکیدم
مامان روژینا
28 بهمن 92 12:48
سلام عزیزمسالگرد ازدواجتون مبارکپیش من بیا گلم
bahar
پاسخ
مرسیییییییییییییی حتمااااااااااا
مامان الینا جونی
30 بهمن 92 7:09
سلام خوبید کجایید هر وقت اومدم دیدم هنوز دارین قایم باشک بازی میکنیدبسه دیگه از دخمل گلمون یه چندتا عکس بزار بابا دلمون تنگ شده واستون
bahar
پاسخ
الهی من فدای دوست مهلبونم بشم بابا باید اعتراف کنم گوشی جدید گرفتم باید یه برنامه روش نصب بشه تا بتونم عکسارو منتقل کنم مهدی همش امروز و فردا می کنه خودمم بلد نیستمدوربینمونم که دار فانی و وداع گفتولی قول میدم تا دو سه روز دیگه یه پست بزارم در حد جهانیدخمل خوشگلت و ببوووووس
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
2 اسفند 92 18:36
بیادت هستم، ای دوست...
bahar
پاسخ
من عاشقتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد