روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

.

بازی وبلاگی

1392/3/18 2:10
نویسنده : bahar
830 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

فندوقکم

ببین چه مامان خوبیم تند تند اپ می کنم که دیگه حرفی توش نباشه اصلا فکر نکن که خاله محبوبه به بهونه بازی وبلاگی موجبات اپ زوری من و فراهم کرده و یا خاله سمانه می خواد بهم بخنده ها !!! نه این یه حرکت خود جوش از طرف خودمه مادر  که می خواستم بعدها فکرنکنی خدایی نکرده مامانت تنبل بوده نیشخند حالا بریم سراغ بازی وبلاگیخیال باطل

1.بزرگ ترین ترس زندگیت چیه ؟

اگه جدی بخواین سوسک واااااااااااای به خدا خیلی ازش می ترسم بعد از اون از فندوقکم مثل ... ازش می ترسم  سبز

2.اگر بیست و چهار ساعت نامرئی می شدی چیکار می کردی ؟

واااای فکر کن اون وقت روژینا من و نمی دید آویزونم بشه سریع اپ میکردم که اینقدر شرمنده نشمخجالت

3. اگه غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفیت و داشته باشه اون آرزو چیه؟

فندوقم خوشبخت بشه از خود راضی

4.از میان اسب - پلنگ - سگ - گربه - عقاب کدام یک را دوست دارید ؟

من چون بچه بودم گربه داشتم هنوزم ارادت خواصی به این حیوون بی چشم و رو

دارم! ولی میشه بگین طراح این سئوال کیه اخه سئوال  بعضیا راحت تره و بعضی حیوانات

مشاهده نمی شه (قابل توجه سمانه )واااااااالاقهر

5.کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

بامزی اونم به خاطر شلمان  اخه یه جورایی به شخصیتم نزدیکه نیشخند

6. در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

غذاهای بین الملل ولی تو پختن غذاهای خودمون کاملا استادمسبزالبته از شوشو به دلیل

دروغی که  گفتم عذر خواهی می کنم مصلحتی بودخجالت

7.اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

در مقابل همسردر مقابل فرزند

8.با مرغ-دریا-اورانیوم و خسته جمله بساز

اگر کنار دریا به جای مرغ اورانیوم هم بخورم خسته نمی شم ولی احتمالا بعدش این شکلی می شم

9.دوبیت شعر که خیلی دوسش داری؟

ای غزال من مبادا دیگران رامت کنند

با بدان کمتر نشین ترسم که بد نامت کنند

***    ***    ***

میتوان با یک گلیم کهنه هم شب را روز کرد و روز را شب کرد

میتوان با هیچ ساخت

می توان صدها بار مهربانی را . خدا را . عشق را تفسیر کرد

میتوان دفتر فردا نوشت :    خوبــــــــــــــــــــی از هر چیز دیگر بهتر است

(دیگه شرمنده درسته ربطی نداشت ولی گفتم یه شعر نو هم بگم)چشمک

10.اگر بخواهید با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیتان در حال . گذشته یا آینده سفر کنید آن روز کدام است؟

دوست دارم  به روز عقد دخترم برمخیال باطل البته نه توی خرداد و وسط امتحانات بچه ها (قابل توجه شما سمانه خانم )مشغول تلفن

11.شما چه رنگی هستید چرا ؟

من قرمزم به خاطر اینکه مرد ذلیلم و اجازه دارم فقط پرسپولیسی باشم

12.اگه قرار باشه از ایران بری کدوم کشور و برای زندگی انتخاب می کنی؟

عربستان نیشخند ولی نه جدی دوست دارم برم استرالیا خیال باطل

 

13.بهترین اس ام اس موجود در Inbox گوشیتون؟

 فرقی نمی کند

بگویم و بدانی

یا...

نگویم و ندانی

فاصله دورت نمی کند وقتی در خوبترین جای اندیشه ام جای داری...

14.اگه قرار باشه سه تا از آشناهاتون و برای امشب به مهمونی دعوت کنی چه کسانی هستند؟

خدا رو شکر امشب تموم شدو الان ساعت یک و نیم نصفه شبه

15.اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی چه کلمه ای بود ؟

دو رویی واقعا از دو رویی بدم میاد

16.کسی رو که بخوهید ملاقات کنید؟

دوستان وبلاگیمخیال باطلقلب و البته سمیرا و میترا دوستان قدیمیملبخند


17. اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟

روزهای با تو بودن...

18.شبیه چه میوه ای هستی ؟

گلابیخجالت والا جدیدا یه مانتو گرفتم وقتی می پوشم مثل گلابی می شم حالا خداییش

از کیوی بهتره

19.سه خصوصیت اخلاقی بد شما؟

زود ناراحت می شم.  بعدش زود می خوام تلافی کنم.  ولی زود پشیمون می شم

20.کاشکی....

کاشکی سایه هیچ پد و مادری از سر بچش کم نشه

 

بای بااااااااااااااااااااااااای

پسندها (1)

نظرات (16)

سمانه مامان ستایش
18 خرداد 92 1:37
بهار بقیه سوالا کو پس؟تا 13 نوشتی بقیه رو یادت رفت؟نکنه مثل شلمان خوابت برد
اینکه حیوونای من کمتر بودن واسه اینه که من کلا از حیوونا مخصوصا اون بی چشم و روئه خوشم نمیاد فاکتورشون گرفتم
وااای مردم از خنده قیافتو بعد از خوردن اورانیوم دیدم
تو عربستان هم خیییلی خوشگل میشیاااا بیا با هم بریماون کیوی ترش رو هم با خودمون میبریم بلکه تو اون گرما برسه


ای ناقلا نصف شبی داری چیکار می کنی؟
والا من ا ترسم که دوباره سیستمم هنگ نکنه اونا رو تایید کردم تا بقیشون و بنویسم و اون زمان که شما مشغول خوندن بودین من داشتم ادامشو می نوشتم
در ضمن اگه خوشگل می شم برم عربستان خواهر حداقل اونجا تو چشم بیایم البته بگما من کیوی میوی با خودم نمیبرم والاااااااا
سمانه مامان ستایش
18 خرداد 92 1:41
بده حالا ما وسط امتحانای بچه ها واسشون یه بزن و برقص راه انداختیم و روحیه شونو عوض کردیم
از اون آیکون دادوبیداد سر شوشوی بیچاره معلومه چقدر مردذلیلی بهاااار
جوابات خعلی باحال بودن کلی خندیدم نصفه شبی دوست جون


اره عزیزم اینو نگی چی بگی والا ما که تو عقدت نبودیم عمرا دیگه سالگرد عقدتون و فراموش کنیم چه برسه به فامیلا

حالا من یه چیزی گفتما سریع سوء استفاده کن نکنه می خوای بگی تو اصلا مرد ذلیل نیستی آره ؟

حالا که خندیدی بدو برو بخواب عزیزم اون بچه گناه نکرده که فردا باید با تو تا 11 صبح بخوابه شب بخیر بوس بوس
محبوبه مامان الینا
18 خرداد 92 8:45
اولندش کیوی ها اصولاً افتخار حضور در دول ع ر ب را نخواهند داد از اون آیکون که گذاشتی معلومه اونجا چه خبرههمون سیب و گلابی ها برن اونجا بیتره
البته چون سمانه جون خیلی اصرار دارن یه جورایی فکرامونو میکنیم
سپس.......
ینی دوست جووووووووونم از جوابهات کلی کیفور شدمو سر صبحی یه لبخند ملیح و قشنگ نشست رو لبهام اصن یه وضعی...
عجب...غذاهاب بین الملل


دوستان وبلاگی هم بسیار مشتاق زیارت شما میباشندمخصوصا درون اون مانتویی که شبیه گلابی نشونت میده!!!!!(دقت کردی چه شیک خودمو انداختم وسط معرکه)
به نظرت شلمان بودن جز خصوصیات خوب و برگزیده ست که تو مورد19ثبت نشده
من برم که الان همکارام فکر میکنن به سرم ضربه ای چیزی خورده که این شکلی
شدم نه اینکه من همیشه این شکلیم


اولندش الهی دورت بگردم خواهر ناراحت نشو منظور منم همین بود دیگه گفتم با کیوی نمی رم نگفتم با محبوبه جونم نمی رم که تازه عزیزم شما لیاقتت عربستان نیست که باید صاف بری همون استرالیاخلاصه اماده شو که می خوایم راه بیفتیم
دومندش من مرده این کار کردنتم یکی وقت نداره سرشو بخارونه یکی دیگه لم داده تو بانک قیافشو اینطوریاینطوریمی کنه!
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 15:11
با کاشکیت موافقم... الهی آمین....


الهی امــــــــــین
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 15:12
بسی لذت بردیم از سوالاتتان


متشکرم دوست جونم
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 15:12
زندگی آرام است،

مثل آرامش یک خواب بلند.

زندگی شیرین است،

مثل شیرینی یک روز قشنگ.

زندگی رویایی است،

مثل رویای ِیکی کودک ناز.

زندگی زیبایی است،

مثل زیبایی یک غنچه ی باز.

زندگی تک تک این ساعتهاست،

زندگی چرخش این عقربه هاست،

زندگی مثل زمان در گذر است...

امیدوارم که بهار دلت همیشه شاد باشه و هیچوقت رنگ خزان نگیره عزیزم


مرسی دوستم خههههههههههههههههلی شعر قشنگی بود
از دعای قشنگتم ممنون همچنین برای شماااااا
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 15:23
سوسکککککککککککککککککککککککک


ای ترسوووووووووو
محبوبه مامان الینا
19 خرداد 92 14:25
یک وبلاگ نویس متبحر از بانک
البته من اصلا ارباب رجوع ندارم دوست جون واسه همین غاز میچرونم البته میدونی این نشون دهنده بیکاری نیستا نشون دهنده تبحر بنده در انجام چنیدن کار بصورت همزمانه
دوست قدیمی شدن رو خوب اومدی


او هو وبلاگ نوس متبحر
عذر خواهی می کنم جنبعالی چنانچه الینا نبود هم می تونستین متبحر باشین والااااااا
بابا مدیر بابا بدون ارباب رجوع خدا شانس بده !
واقعا دیگه وقتی میای تهران و میری خودت و نشون نمیدی کم کم می بینی ده سال گذشت قدیمی می شیم دیگه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
19 خرداد 92 16:58
سلام جریان عمل کمرتون چی بوده من در جریان نبودم انشاالله که مشکل کامل حل شده باشه منم فعالییت وبم خیلی کمتر شده ماشاالله بچه ها تمام وقتمون رو میگیرن دختر ناز و خوشگلت رو ببوس


چیز خیلی مهمی نبود دوستم اره خدا رو شکر کاملا حله
اره والا این وروجکا مگه می زارن
حتما شم هم اون دو تا کوچمولوی ناز نازیتو ببوس و بچلون
مامان آینده یه فسقلی
19 خرداد 92 19:21
چقدر شما بامزه اید ماشالا


مرســــــــــــــی دوستم لینکیدمت با اجازه
زهرا(✿◠‿◠)
20 خرداد 92 15:46
وای از دست تو بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار.....
کشتی من و از خنده
ینی تصور کردم شبیه گلابی شدی...
خیلی پست شیرینی نوشتی...
جوابات فوق العاده بود....

راستی..........بهتری؟؟؟؟


منو مسخره می کنیمگه گلابی چشه ؟؟؟؟؟
حالا مسخرم کردی عمرا بگم حالم چطوره
مامان پارسا وپرهام
20 خرداد 92 18:45
بهارم منم خیلی خیلی خیلی دوست دارم ببینمت.پس هنوزم مثل اون وقتا زود ناراحت میشی وزود هم جبران میکنیباورکن انگار الان باهم پشت ی میز نشستیم و خانم باخانی (دبیر دینی) داره بهمون چشم غره میره.اینقدر صادقانه جواب داده بودی که همه خاطرات گذشته وسم تداعی شد


واااااااااااااای خانم باخانی یادته باهش عکس گرفتیم ؟ اسمشو یادم نبووووود
منم دلم برات یه ذره شده
زهرا(✿◠‿◠)
22 خرداد 92 1:44
خب باشه.....ببخشید.....
آشتی...آشتی......اومدم منت کشی....
حالا خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟
واسم مهمه.....جواب بده دیگه........دختر بدی نشو!!!!!!!


اصلا فایده نداره اصرار نکن خواهشا
چه کیفی میده هاااااااا
.
.
.
باشه حالاااااااا می گم : خوب خوبم دوست ناز خووووووودم
سمانه مامان ستایش
22 خرداد 92 3:08
به نظر من بهترین اس ام اس تو گوشیت همونیه که به من دادیخیلی قشنگ بوددوستش دارم


جدی ؟اره خودمم دوسش دارم در ضمن اس ام اس تو هم حرف نداشت دوست جووووووون
مامان بردیا
23 خرداد 92 0:49
جوابات خیلی جالب بود مخصوصا عربستان


واقعا ؟ ما اینیم دیگه
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 13:54
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد