روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

.

دعوت به مسابقه

1391/11/21 15:51
نویسنده : bahar
458 بازدید
اشتراک گذاری

 

نمی دونم چرا ولی چند روزی بود که کسل و بی حوصله شده بودم شاید دلیلش سرماخوردگی شدیدی بود که من و شوشو بد جوری در گیرش بودیم و به قول مهرناز جون دوست وبلاگیم یه جورایی نمی دونستیم زنده می مونیم یا نه نیشخندالبته مرخصی همکارم مریم جون توی محیط کار هم دلیل دیگه ای بود برای زیاد شدن مشغله کاری و زود خوابیدن شبانه و جا موندن از دنیای مجازی و گله گذاری سمانه جونم و محبوبه جونم به دلیل غیبت کبری نیشخند

خلاصه امروز اومدم که ببینم چه خبره که دیدم بهههههههله مسابقه گذاشتن اونم چه مسابقه ای و دوست جونم سمانه مامان ستایش نازم که خیلی خیلی به من لطف داره من و به این مسابقه دعوت کرده سوال مسابقه هم دلیل ایجاد وبلاگ برای نی نی هامون و نوشتن خاطراتشونه البته بعد از خوندن دلایل دیگران با خودم گفتم هیچ وقت نمی تونم احساسم و به زیبایی اونا بیان کنم ولی خوب حداقل با گفتن این حس برای امروز و انتقال اون به دخملی بعد از سالها می تونه خیلی شیرین باشه 

دخترکم

روزی که هنوز برای بودنت در وجودم شک و ابهام داشتم برای فهمیدن علائم بودنت به سایتهای مختلف مراجعه می کردم تا اینکه نشانه های حضور وجودت را  توی یکی از همین وبلاگها پیدا کردم و از همان زمان تصمیم به ساخت این دفتر خاطرات مجازی گرفتم البته اول در قالب یک سایت بود و در تیر ماه 91 زمانی که 4 ماهه بودی به وبلاگ تبدیل شد تا شاید سالها ادامه یابد ثبت احساسات مادرانه ام و خاطرات کودکانه ات ثبت محبت من و پدرت ثبت زحمت های مادر بزرگهاو پدر بزرگ هایت ثبت بازی با  خاله ها و عمه هایت  و در نهایت رشد کردن و بالندگیت شاید باقی بماند ...

و اما از قوانین این مسابقه دعوت سه نفر از دوستان برای شرکت تو مسابقه است :

و دوستانی که من دعوت می کنم :

مهرناز جون و آرسام کوچولو (آرسام پسر آریایی )

زهرا جون و محمد صادق عزیزم(هبه پروردگار)

راشا جون و مانلی خوشگلم (مانلی کوچک ما )

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان کوثری
21 بهمن 91 16:22
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
lمامان نسرین
21 بهمن 91 23:49
خدا بد نده دوستم ایشالله که بهتر بشی.مگه سر کار میری؟ما اخر نفهمیدیم تا کی مرخصی هستی و کی میری سر کار

خیلی هم قشنگ نوشتی عزیزم
دخملمون حاش چطوره بهتر شده


والا نسرین چی بگم این سر کار رفتن من داستان شده عروسی همکارم بود من به جاش رفتم

مرسی دوستم دخملی هم خوبه پسمل ما چطوره ؟
محبوبه مامان الینا
23 بهمن 91 12:49
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی سمانه جون دستت درد نکنه که موجبات آپ کردن بهارو فراهم کردی



هههههههههههه بابا سرعت عمل تو بالاست
سمانه مامان ستایش
23 بهمن 91 17:58
خوشحالم اسباب شادی دوستان رو فراهم کردم
بهارجون سرپرستی وبتو بسپار به روژیناجون خیال خودتو راحت کن


ههههههههههههههههه از دست شماها
مامان یلدا و سروش
25 بهمن 91 0:38
بلا بدور دوست گلم. انشاالله همیشه سالم و تندرست باشین.
خدا حفظ کنه این گل دختر رو. من لینکتون کردم فقط لطف کنید اسم شهرتون رو هم ذکر کنید تا کنار اسمتون لینک کنم


مرسی عزیزم
منم لینکتون کردم و از اشناییتون خوشحالم بووووووووووس
سمانه مامان ستایش
26 بهمن 91 3:28
ولنتاین مبارک


مرسی دوست جونم همچنین برای شما بوووس
محبوبه مامان الینا
26 بهمن 91 7:40
به به بانووووووووووی اردیبهشت ... فکر کن من عاااشق بهار و اردیبهشت هستم که تو هردوشو داری عزززززززززیزم... خلاصه شدیدا ارادتمندیم بهار اردیبهشتی...

متولد چه سالی هستی؟


ما اینیم دیگه
روم به دیوار متولد شصتم


مادر کوثر
26 بهمن 91 17:41


خوشگل نوشتی
آفرین


جدی ؟
امیدوار شدم مرسییییییییییییی
مامان ایسان
26 بهمن 91 17:47
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی . روز ولنتاین مبارک مبارک . . .


مرسیییییییییییی دوست جون مهربون
زهرا(✿◠‿◠)
27 بهمن 91 9:32
سلام عزیزم....
روژینای خوشگلم چطوره؟؟
ممنون که دعوتم کردی به مسابقه!!
حالا حتما باید شرکت کنم؟؟؟


سلام دوستم
مرسیی خوفه
خواهش می کنم
نه بابا اجباری نیست زیاد خودتو درگیر نکن تنبل خانم
تارا
28 بهمن 91 22:24
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اينم وسيله * بيا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بيا


ههههههههه اومدم
مهسا(مامان هستی)
29 بهمن 91 1:09
مرسییییی گلم شمارتو گرفتم


خواهش می کنم
قالبهای کودکانه مادام بوفی
1 اسفند 91 1:32
حتی رنگ قالب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونوقت بهم نگی بد سلیقه هااااااااااااااااااا


ما شما رو همه جوره قبول داریم مادام جووووووووووووون
محبوبه مامان الینا
2 اسفند 91 9:31



محبوبه مامان الینا
3 اسفند 91 7:50
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سورپرایز شدمچه قالب خوشگللللللللللللللللللللللللللی
خییییییییییییییللللللللللللللللی ناااااااااااااااااااازه


مرررررررررررررررررسی دوست جونم
مامان مانلی
4 اسفند 91 21:41
فدات بشم الهی عزیزم
باریکلا دیگه شدی مامان خوب تند تند میایی
حالا این مسابقه چی هست ؟


خدا نکنه عزیزم
اینطوری نگو جنبه تعریف ندارم دوباره تنبل می شم
شرکت کن چیکار داری چیه منم نمی دونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد