روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

.

سالگرد ازدواج من و بابایی

1391/10/10 1:15
نویسنده : bahar
1,396 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

 

سلام دوست جونااااااااااااااااااااا خوبید ؟ نی نی ها خوبن ؟ وای که چقدر دلم تنگیده بود

 

 هم   برای   خودتون  هم   برای  اون    فینگیلیهاتون    می گم   این  دنیای   مجازی   هم

اعتیاد آوره ها ااااا دو روز  نیای حال و روزت  به هم می ریزه خلاصه  که بد جوری 

 

 بهتون عادت کردم و مرسییییییییییییییییییی از همه دوست جونایی که توی این  چند روز

 

 سراغم و گرفتن بوووووووووووووووووووس برای همتون


و اما


دخملکم فندقکم خوشگلکم

می دونم که الان میگی بابا مادر من تو که میخوای ماهی یکبار آپ بشی خوب یک دفعه

  وبلاگ و تعطیل کن دیگه  که منم  تکلیف  داشته باشم      ولی فکر کردی دخملی

دیر به دیر میام ولی خلاصه میام

 

حالا بریم سراغ اتفاقات این چند وقت :


گل سرسبد اتفاقات سالگرد ازدواج من و بابایی بود  بهههههههههههههله  چند وقت پیش

من و بابایی وارد پنجمین سال ازدواجمون شدیم و بابایی طبق  معمول  همیشه مامانی

رو  سورپرایز  کرد و  با کیک و گل و کادو به  خونه  اومد  و  یه جشن کوچیک  گرفتیم  و

مهمونشم یه فرشته کوچولو بود آره عزیزم

اون فرشته کوچولو شما بودی که اون شب سرد و برامون گرم گرم کردی اینم یه عکس

از گل و کیک بابایی البته من می خواستم عکس کادو رو هم بزارم که با  مخالفت بابایی

مواجه شدم آخه نکه ریا می شد گفت نذار

 


 

 

چقدر زود گذشت....

پنج سال از آن روز  می گذرد......زیباترین لحظات برای جاودانه شدن ,  آن  روز  که  تمام

وجودمان با هم شدن بود مگر می شود فراموش کرد آن دم را که  پیمان  جاودانه بستیم

و آن را به جشن و سرور نشستیم. ان روز که باد صبا چه مستانه می وزید در جای جای

این سرزمین تا حکایت کند  صبانامه  عشق ما را و حال پنج سال  از  آن  روز پر از  خاطره 

گذشته سالهایی که خود نیز خاطره شد مهدی جان تو را از خدایی خواستم که به رحمت

بیکرانش  ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بینهایت عاشقانه دوستت دارم 


 

 

و اماااااااااااااااا

دخملم خلاصه این مامان تنبلت رفت سر کار وای که چقدر سخته آدم صبح زود بلند بشه

و بچه رو بزاره خونه مامان و بره سر کار و شبم خسته و کوفته بچه بغل بیاد خونه  ولی

خوب اینم یه جورشه دیگه  زندگی که  نباید  یکنواخت  باشه  خلاصه به  جای  شش ماه

مرخصی یک سال و شش ماه بری مرخصی تنبلم می شی دیگه

 

دیگه اینکه       بابااااااااااااااااااا  شب چله  مبارک خوب چیه فقط دو هفته تاخیر داشتم 

دیگه تبریک که می تونم بگم

ما هم شب یلدا رفتیم خونه مامان بزرگ بابا مهدی کلی هم مهمون داشتن و بهمون خیلی

خوش گذشت این عکسم از سفره بلندو بالایی که به خاطر حضور مهمونای زیاد به درازا

پهن شد


و اینم یه عکس از دخملم در حال رفتن به خونه مامان بزرگ



 

جمعه هم که دوستای مامانی اومدن خونمون و کلی خوش گذشت و شما هم تا جایی

که تونستی خونمون  و  جلوی  مهمونا خوشگل  کردی که عکسای  خرابکاریهاتم  توی

پست بعدی می ذارم امیدوارم چیزی از قلم نیفتاده باشه


تا یه پست دیگه بااااااااااااااااااای


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان نوژاجوني
10 دی 91 9:00
عزيزم سالگردازدواجتون مبارك.بالاخره رفتي سركار مباركه .نكنه دلتنگي دخملي باعث بشه نخواي بري .اينها موقتي هستندو البته واسه همه ي مادراي شاغل اين موردها پيش مياد.تيپشو برم جووون


مرسی دوستم
اره وقعا خیلی حس بدیه که از بچه دور باشی بیچاره مامانای شاغل نوژا جونم و ببوس
محبوبه مامان الینا
10 دی 91 9:47
به به پارسال دوست امسال آشنااومدی دیر اما با دست پر
سالگرد یکی شدنتون مبارک عزیزم


خیلی ممنون دوست جووووووووووووووونم
محبوبه مامان الینا
10 دی 91 9:48
چه سفره ای بوده واسه شب یلدامثل یلدا بلند بوده





اره محبوبه جون دیدنی بود


خاله هانی
10 دی 91 11:14
سلام چه عجب تشریف اوردید مجددا سالگرد ازدواجتون و تبریک میگم میبینم که من امسال نبودم خیلی بهتون خوش گذشته هرچند که فرداش واسه کیک خوردن رسیدم و این از همه مهم تره جمعه هم خیلی خوش گذشت ولی نفس خاله خونه رو که من و مامانت حسابی تمیز کرده بودیم در اولین دقایق ورود مهمونا تا جایی که در توانت بود نابود کردی و من همچنان در کف اون همه تواناییم ولی فدای سرت خاله واسه همین روزاست دیگه عاشقتم


دیگه چیکار کنیم خواهر مشغله نمی زاره:ِ)
حالا ببین می تونی آبرو بچم و ببری

مريم
10 دی 91 14:02
شما كه عكس گل و شيرينيو گذاشتين
كلي ادمو تشنه بردين لبه چشمه و تشنه برگردوندين
حالا دله چندتا كنجكاو مثل منو شاد مي كردين چي ميشد
تاكيد ميكنم"كنجكاو نه فضول"
تو دلم جوجه شد خو
كادووووووو ه چيييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ای که من قربون این کنجکاویت بشم خواهر اگه وبلاگ داری ادرسش و بذار میام اونجا بهت می گم
SHADOW
10 دی 91 15:33
پنجمین سالگرد ازدواجتون مبارکامیدوارم سالیان دراز در کنار هم با خوشی وسلامتی بگذرونید البته وصد البته در کنار فندق عسسسسسسسسسسسسلی


مرسی عزیزززززززززززززززم
راستی ادرس وبلاگتو برام بذار بووووووووووس
SHADOW
10 دی 91 15:42
به به چه زوج خوشبختیبه به چه کیک وگل شیکیبهبه چه سفره یلدایی به به چه فندقی چقذر لباس سبز بهش میاد عسسسسسسسیسم


به به چه نظری بووووووووووووووووووووووووووووس
مهرناز(مامان آرسام)
11 دی 91 0:22
به به به بهار جونم میگفتی گاوی گوسفندی چیزی بکشیم واست!!!!!!! که بالاخره اومدی آپ کردی
آره دیگه سرکار رفتن اینجوری همه وقت آدمو میگیره و نمیفهمی کی روزت شب شدبا بچه کوچیکت!!!!
واااااااااااااااااای عزیزم سالگرد ازدواجتون و عشقتون مبارک باشه
امسالم که دیگه باوجود عروس گلم جشن3 نفریتون شیرینتر بوده
یلداهم که حسابی خوش گذشته خدارو شکر.وااااااااااااای من انقدر از اینجور مهمونیا که1 سفره از این سر تا اون سر پهن میکنن میشینن دورش خوشم میاد!
روژینا جونمم که ماه مجلستون بوده با این تیپ سبز قشنگش که انقدرم بهش اومده
یه عالمه بوس واسه روژینا جونم و مامان بهار مهربونش



دیگه چیکار کنم عزیزم اتفاقا بچه های سر کارم همینو می گفتن !
وای گفتی چقدر سخته
آره واقعا شب یلدای خوبی بود
مرسی عزیزم دامادم و بماچ


سمانه مامان ستایش
11 دی 91 1:31
بهار جون سالگرد ازدواجتون مبببببببببببببااارکانشالا همیشه در کنار هم با عشق و شادی زندگی کنید.
خوشم میاد کم نیاوردی و شب یلدا رو تبریک گفتی بعد دو هفتهمنم کم نمیارمو به شما تبریک میگم
قربون اون تیپ زمستونیت برم روژینای نانازم



مرسیییییییییییی دوست جونم
پس چی خواهر فکر کردی کم میارم
خدا نکنه عزیزم ستایشم و ببوس
سمانه مامان ستایش
11 دی 91 1:33
راستی بهار جووون سرکار رفتن بعداز 1 سالو 6ماه مبارکامیدوارم زیاد برات سخت نباشه عزیزم.
من برای همون سختی بیدار شدن صبحاست که خانه دارمخدایی خیلی سخته


حالا هی پز بده ها یه کاری نکن انصراف بدم
مامانی روژینا
11 دی 91 14:12
مامانی مبارک باشه ایشالا سال های سال درکنار هم خوش باشین روژینا جونم ماشالاچقدر خوشگل شده بوسسسسسسسس برای دخملی ومامانش


مرسیییییییییییییی دوست جونم بوس برای شما و دخملی نازت
مامان نسرین
11 دی 91 16:46
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه دوستم ایشالله همیشه شاد باشید امسال که با وجود این فرشته کوچولو قشنگتر هم شده.
یلداتونم مبارک این جونم به ناناز خانم با اون لباس خوشگلش.

بعدمممممممممم گریهههههههه من هر چی مینویسم چرا تایید نمیکنی یا اصلا نمیاد؟

الانم نمیدونم اینایی که نوشتم ثبت میشه یا نه.اخه چراااااااااااااا مگه با من لجهههههههههه ابن وبلاگت


مرسییییییییییییییی دوست جونم
یلدا شما هم با تاخیر مبارک
دوستم من که همه رو تایید می کنم امکان نداره تایید نشه اونم برای نسرین جونم حتما ثبت نشده
صدرا جونم و ببوس
مامان ایسان
11 دی 91 17:08
اول از همه تبریک واسه سالگرد ازدواجتون مبارک باشه همیشه خوش وخوشحال باشید دوم خوشحالم بخاطر برگشت مجددت به کار با ارزوی موفقیت برات به شرطی که تند تند بیای اپ کنی
سوم هم یلدات با تاخیر مبارک باشه روژینا رو هم ببوس کاش ازش عکس بیشتر بزاری برامون


اول اینکه مرسیییییییییی دوست جونم
دوم اینکه حتما قول میدم
سوم اینکه یلدای شما هم مبارک چشم دفعه دیگه جبران می شه بوووووووووووووووووووووووووووس
زهرا (✿◠‿◠)
11 دی 91 23:35
عزیزم شرمنده که این مدت نبودم...
شما خیلی گلی...
سالگرد عروسیتون مبارک باشه الهییییییی
الهی که سالهای سال از کنار هم بودنتون لذت ببرین!!!
روژینا چه خوشمزززه شده...
ناااااااااز!
میگما: بندر 2-3 روز سرد شده!!
تو خونه بخاری برقی جواب نمیده و سرده!!!
ولی اینقــــــــــد حال میدههههههههه!
آخجون سرماااااااااا
ولی چن روز بیشتر نیس!!!!!!!


اختیار داری زهرا جون این حرفا چیه
مرسییییییییییی دوستم
حالا هی دل منو اب کن با این بندر
ولی وای راست میگی من عاشق وقتایی بودم که هوا سرد بود اخه سردی هوای اونجا مثل شماله یه جوریه
ولی خداییش خیلی سخته که بچه سردسیری باشی و توی گرمسیری زندگی کنی اینو گفتم یه کم حالت گرفته شه ببوس وروجکمو
زهرا (✿◠‿◠)
11 دی 91 23:35
راستی خیلی از دیدن کامنتت توو وبلاگم خوشحال شدم...


تارا
12 دی 91 0:01
یلدا با تاخیر مبارک
سالگرد ازدواجتون مبارک!!!
ما آپیم


مرسی عزیز همچنین
بازم مرسییییییییییییی
ای به چشم اومدم.........
مامان طنین
12 دی 91 13:39
به به مبارک باشه پیوند یکی شدنتون به اقا مهدی هم تبریک بگو عزیزم. خدا رو شکر این چند وقت که نبودی با خبر های خوش اومدی : شب چله هم مبارک باشه خانمی از طرف من روژینای خوشگل رو هم ببوسX


مرسییییییی دوستم
شما هم طنین جونم و ببوس


سجاد
13 دی 91 18:33
سلام مامان روژینا جووووووون
سالگرد ازدواجتون مبارک
سپاس از حضور گرمتون


خواهش می کنم منم ممنونم
بابای فندوقک
15 دی 91 23:14
سلام عزیزم، مرسی از این همه لطف و مهربونی که به من داری،امیدوارم هم تو عشقم و هم دخملک خوشگلم همیشه کنار من باشید. بووووووس


مرسیییییییییییی همسری مهربون
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
16 دی 91 20:21
حالا خوبه نبودی هااااااااااااااااااااااااااااااا...
عرق و اشک ما رو در میاری
ولی خداییش سرم خیلی شلوغ پلوغه ....
با وب دخملیم4 وبلاگ رو دارم مدیریت میکنم که هیچکدوم با هم تشابهتی ندارن...
دخملیــــــــــــــــــت شکلکـــــــــــــ هم که پدرمونو درآورد..
فک کن تا همین لحظه که دارم برات مینویسم2 هـــــــــــــزار و20 نفر بازدیدکننده داشت...
و مجبورم پیگیر درخواستاشون باشم....
سعی میکنم کوتاهی نکنم

شما گل
روژینا جون گله گل...
پس کوتاهی منو ببخشین


تا باشه از این شلوغ پلوغیها باشه خواهر
ایشاا... هر روز وبتون پر بازدید تر از دیروز باشه عزیزم در ضمن دو تا وبلاگ دیگه چیه ما خبر نداریم؟!
این حرفا چیه عزیزم هر وقت بیای خوشحال می شیم

سمانه مامان ستایش
17 دی 91 1:13
بهار جون دلم براتون تنگ شده



قربونت بررررررررررررررم منم همینطور



قربونت برررررررررررم منم همینطور
سمیرا
17 دی 91 14:08
عزیزه دلم سالگرد ازدواجت مبارک
سرکار رفتنت مبارک
یلدات مبارک
کلا همه چی مبارککککککککککک
دختر گلم خوبه ؟


مرسی دوستم بووووووووووووس
روژیناهم خوبه آنیسا جون من چطوره؟
مامان کوثری
18 دی 91 17:45
با سلام باطراحی تقویم92 کودک و طراحی تم های جشن درخدمت شما هستیم انواع طرح های تقویم جدید و زیبا با قیمت مناسب http://temparti.blogfa.com/
مامان بردیا
18 دی 91 18:25
مبارکککککککککککککککککککههههههه


مرسیییییییییییییییییی
نرگس مامان باران
19 دی 91 7:11
سلام دوست من
من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتلیه رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا
یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره
فقط تا 20 دی میشه رای داد فقط تا 12 امشب مهلت دارین اگر قبلا رای دادین بازم میتونید رای بدید
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5





حتما عزیزم
مامان مانلی
20 دی 91 17:20
مبارک باشه انشالله 100 سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید ، در ضمن بعداً بهم بزنگ ببینم کادو ای که گرفتی چی بوده که مهدی نزاشته عکسشو بزاری که ریا نشه ( شوخی میکنم عزیزم ) مبارکت باشه ، الهی من فدای این فندقی بشم که به قول ننه جون کارشه عارش که نیست باید شیطنت بکنه دیگه


مرسییییییییییییییی عزیزم ای به چشم در اولین تماس تلفنی خدمتتون عرض می کنم اگه گذاشتین ما ریا نکنیماااااااااا
واقعانم عارش نیست )))
سمیرا ی
23 دی 91 23:40
مبارک مبارک ان شا...همیشه خوش باشین و عاشق هم


مرسییییییییییییییییییییی سمیرا جونم
وانیا باستان پور
2 بهمن 91 23:03
عزیزم به ما سر نمیزنید؟


چشم عزیزم اومدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد