روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

.

بازم مهمونی

1391/9/24 14:43
نویسنده : bahar
499 بازدید
اشتراک گذاری

دخملکم

 

چند روز پیش با همدیگه رفتیم مهمونی خونه راشا جون (عروس داییم ) راشا جونم یه نی

نی ناز و خوشگل داره که دقیقا همسن خودته به اسم مانلی . از وقتی شما دو تا وروجک

به دنیا اومدین قرار بود یه روز از صبح بریم خونه همدیگه و با هم باشیم که  خلاصه طلسم

شکسته شد و چهارشنبه از صبح رفتیم اونجا و تا شب  که بابایی بیاد اونجا بودیم  و  کلی

بهمون خوش گذشت شما دو تا دخمل کوچولوها هم کلی با هم  بازی کردین و  جالب اینجا

بود که هر دو بین اون همه اسباب بازی یه چیز و می خواستین و جالب تر اینکه هر دو هم

باهم می خوابیدین و بلند می شدین قربووووووون جفتتون برم من :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

روژینا و مانلی

 

 

یه روزم با عمه آتنا رفتیم مسابقات تکواندو آخه عمه اتنا تکواندو  کاره  و  برای  همین با هم

رفتیم تا بتونه این مسابقه رو ببینه اولش یه کم ترسیدی آخه تو سالن کلی سرو صدا بود و

همه داشتن تشویق می کردن اما بعدش خودتم جزو تماشاچی ها شدی عزیزم


 

 

 

 

بعدشم رفتیم دیدن نی نی دایی علیرضا که اسمش امیر عرشیاست جیگرشو بخورم


 

تا عکسای بعدی باییییییییییییییی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان ساجده
24 آذر 91 14:40
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم


رای دادم عزیزم ایشا... برنده می شه
ninipics
24 آذر 91 15:40
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... روژینا جون ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 15:42
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رایvv



رای دادم عزیزم ایشاا... برنده می شه
هیراد و عمه لیلاش
24 آذر 91 15:42
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
سجاد
24 آذر 91 18:16
قربون روژینا جووووووون بشم که رفته تماشای مسابقه ی تکواندو


خدا نکنه مرسیییییییی از نظرتون
مهرناز(مامان آرسام)
24 آذر 91 23:06
الهی عروس گلم حسابی ددر رفته بهش خوش گذشته ها...
بهار جونم نکنه از حالا میخوای عروسمو ورزشکار رزمی بار بیاری بزنه مادر شوهرو لت و پارش کنه؟؟!!!!!!!!!!!
عسیسم نی نی کوچمولوتونم چه نانازه
روژینا جونمو ببوسش یه دل سیییییییییر


والا دوستم اگه این عروست و دو روز بیرون نبریم که دیوونمون می کنه
عزیزم من زیاد ورزش رزمی دوست ندارم ولی پدر بزرگوار عروستون خیلی دوست داره دخملش مثل خواهرش رزمی کار بشه دیگه من تضمین نمی کنم آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته
مرسی دوستم تو هم جینگیل منو ببووووووووووووس
hani
24 آذر 91 23:54
قربونت بشه خاله امروز اومدم خونتون دیدم یه بشقاب برنج گذاشتی جلوت داری می خوری اومدم بچلونمت دیدم تمام صورتت و لباست و کثیف کردی منم پشیمون شدم یه دونه برنج تو بشقاب نبود همشو زحمت کشیده دورت ریخته بودی همین جا به مامانت تبریک میگم که دیگه دخملش میتونه تنهایی غذا بخورهخاله عاشقته بوسسسسسسسسسسسس


خدا نکنه خاله مهربونم
وای دیدی دخملم چیکار کرده بود؟
محبوبه مامان الینا
25 آذر 91 10:14
به به همیشه به گشت و گذار حسابی کیف کردی عزیزمچه لباسای خوشگلی


مرسی خاله محبوبه جووووووووووونم
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ....㋛
25 آذر 91 13:21
سلام فندقم...این امیر عرشیا بدجوری دلمونو برد جای ما لپشو گاز گازی کنید


ای به چشم
مامان نوژاجوني
26 آذر 91 10:03
قربون اون تيپ ددر رفتنت بشم عزيزم.


خدا نکنه خالههه
مامانی روژینا
26 آذر 91 19:01
ماشالا دختر خوشگل خاله


مرسی دوستم
سمانه مامان ستایش
26 آذر 91 20:43
اااای جوووون فندقم چقد ددر رفتی عزیزم.بهار جون همه مهمونی هارو گذاشتی تو یه روز رفتی
قربون روژینای گلم برم که تماشاگر شده


نه سمانه جون تو دو روز بود
خدا نکنه خالهههههههههه جونم
مامان مانلی
27 آذر 91 9:45
خیلی خاله بهاره خوشحالمون کردید وقتی اومدید پیش مون ، قربون تو تشویق کننده برم من خالههههههههههههههههه


ما هم از دیدین شما خیلی خوشحال شدیم هر چند خیلی زحمت دادیم
خدا نکنه خالهههههههههههههه
بوس برای مانلی جونم و مامان گلش
مامان ایسان
28 آذر 91 13:51
وای خاله ای چه پسمونکی می خوری بوس بوس


وانیا باستان پور
29 آذر 91 18:10
یلدا مبارک


یلدا شما هم مبارک عزیزم
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
30 آذر 91 2:10

سلام عزیزم
امیدوارم هرکجای این ثانیه ها نبضت میزند
آخرین روز پاییزی خوبی
و یلــــــــــــــدایی پر از محبت خدای مهربونمون داشته باشی
از طرف مامان دخملی و انیس سـادات جونیش



مرسییییییییی دوست مهربونم انیسم و ببووووووووووووووس
مامان کوثری
1 دی 91 0:03
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .

از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره
http://ninimod.niniweblog.com/
http://niniparti.niniweblog.com/



مرسی عزیزم
چشم

بابای ارشیا
1 دی 91 20:30
رژینا خــــــــــــــانـــــــــــــــــم ...!
دخترکم نکنه هوس کنی تو هم بری مس عمه جونی تکواندوکار بش ها ...
من ارشیامو دست زن تکواندوکار نمیدم


آخه منم خیلی تکواندو دوست دارم حالا چیکار کنم
soli مامان ادرینا
2 دی 91 12:50
این پستونک خوردنت منو کشتهههههههههههههه عزیزم
چه نی نی نازی دارین

قلبون اون اخم کردنت چه ملوسی میشیییییییی
مامانی واسم یه گازش بگیررررررررررر وگرنه خودم میام میگیرمااااااااا
این وروجک خانم مثل وروجک ما عاشق اشپزخونسا پسسسسس فداشون بشم



مرسی سهیلا جووووووووووووووووووووونم
چشم عزیزم ادرینای منم بچلون
آی گفتی دوستم عاشق آشپزخونن

مهرناز(مامان آرسام)
2 دی 91 15:56
سلام عسیسم
یلدات مبارک عروس قشنگم
پس کجایی؟؟!!! اونوقت مامانت به من میگه تنبل خانوم!!!!
ما آپیدیم بالاخره بهارجونم!!!


ای به چشم اومدم
مامان نسرین
3 دی 91 23:38
سلام دوستم خوبی؟سر کار رفتی؟

ای جونم به این دو تا دخمل ناناز این دو تا همبازیهای خوبی برای هم میتونن باشن بوووووووووووووووس به جفتشون


اره عزیزم
مرسیییییییییییییییی دوستم
سمانه مامان ستایش
4 دی 91 2:14
سلام بهارجون.میدونم این روزا برگشتی سرکار و حسابی مشغولی.امیدوارم زود به شرایط جدید و دوری از فندق جون عادت کنی،هرچند میدونم خیلی سخته...
عزیزم رمزمو برات تلگراف کردم،دوست داشتی سر بزن بهمون


مرسی عزیزم اره متاسفانه سر کارم حتما سر می زنم مگه می شه به فسقلی خودم سر نزنم
مامان ایسان
6 دی 91 13:17
مامنی کجا بیدی نبیدی خبری ازت نیست مشغول نقاشیو نمایشگاه یکمم برایه این وبلاگ دخملت وقت خالی کن زود زود بیا اپ کن دلم گرفت اخه


ای به چشم زود زود میام ایسان جونم و ببووووووووووووس
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
24 دی 91 13:20
عزیزم دوستی با شما باعث افتخاره منم شما رو لینک کردم


همچنین خوشحال شدم دوستم
قالبهای کودکانه مادام بوفی
30 بهمن 91 9:59
سلام گلم
تو لینکام هست طریقه ارسال عکس.......
فقط خواهشن عکسبا کیفیت و ترجیحا اگه آتلیه رفته باشه بهتره


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد