روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

.

صدای قلب

1391/4/20 16:15
نویسنده : bahar
931 بازدید
اشتراک گذاری

فندوق من

وقتی یکی می فهمه که مادر شده علاوه  بر اون  حس  قشنگی  که برات  گفتم یه دلشوره

بزرگم داره اینکه ایا حالا قلب  کوچو لوی  نی نی  تشکیل  شده یا نه  منم  این  دلشوره  رو

داشتم اونم  از نوع  خیلی خیلی زیادش! ولی  بیست و دوم تیر نود  من و  بابا مهدی رفتیم

سونوگرافی که زهرا دوست مامان اونجا  کار می کرد وقتی خاله زهرا گفت بیا  برای  سونو

نمی دونستم با دلشوره چیکار کنم اتفاقا زهرا گفت می تونی  بابا مهدی رو هم  بیاری ولی

من چون می ترسیدم که قلب کوچولوت تشکیل نشده باشه اصلا به بابایی نگفتمزبانو خودم

رفتم  داخل  مطب و  صدای  قلب  کوچولوت  و شنیدددددددددددددددددددممممممممممم

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وقتی از مطب اومدم بیرون سریع به بابا مهدی  گفتم  اونم  خیلی خیلی خوشحال شد  ولی

دیگه نمی گم که شنیده بود خاله زهرا چی گفته و کلی شاکی بودنیشخند اینم از شنیدن صدای

قلبتماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد