روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

.

حس قشنگ مادری

1391/4/20 15:26
نویسنده : bahar
853 بازدید
اشتراک گذاری

چهارم تیر ماه نود بود که برای آزمایش به آزمایشگاه رفتم یه جورای  حس  می کردم که مامان

شدم ولی  مطمئن  نبودم صبح  ساعت 8 رفتم آزمایشگاه بعد از آزمایش خانمی  که  اونجا  بود

گفت برای گرفتن  جواب  می تونی  دو  ساعت  دیگه بیای  وای مامانی  نمی دونی چه  حسی

داشتم یعنی حدسم درست بود؟ اینو صد دفعه از خودم پرسیدم خلاصه از اونجا رفتم سر کار و

بعد از تعطیلی با خاله مریم  که همکار مامان بود برای گرفتن جواب رفتیم آزمایشگاه وقتی اون

خانم گفت که بله من مامان شدم شکه شده بودم با اینکه خودم حدس می زدم ولی نمی دونم

چرا  اون  موقع اصلا  باورم نمی شد خاله  مریم سریع  پرید  بوسم  کرد  و  بهم   تبریک  گفت

واییییییییییییییی چه حس خوبی بود اون روز حس قشنگ مادری !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد