روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

.

آغاز سال 1392

1392/1/21 2:54
نویسنده : bahar
522 بازدید
اشتراک گذاری

          آغاز سال 1392 مبااااااااااااااااااااارک

                  

 

سال 91 هم گذشت و وارد سال جدید شدیم سال پیش با همه سختیهایی که داشت جزو بهترین سالهای زندگی من بود چرا که هر لحظه و هر ساعت و هرروز شاهد بزرگ شدن یه فرشته کوچولو بودم فرشته ای که ابتدای سال توانایی هیج کاری رو نداشت ولی در پایان سال می تونست بخنده بشینه راه بره بازی کنه خیلی کلمات رو ادا کنه و... و این یعنی بزرگتر شدن شیرین تر شدن و دوست داشتنی تر شدن فندوقکم از خدا می خوام که در سال جدید این توانایی رو به من بده که هر لحظه و هر ساعت و هرروز بیش از قبل در جهت بالندگی دخترکم قدم بردارم

و امااااااا عید امسال

امسال ما مسافرت نرفتیم البته برنامه سفر داشتیم ولی از فردای سال تحویل یه ویروس خوشگل مهمون خونمون شد و چند روز مونده بود به پایان تعطیلات که خلاصه رضایت داد و رفت و ما موندیم و کلی حسرت از دست رفتن  تعطیلات صبر کنید از اول بگم

بعد از سال تحویل و گرفتن عیدی از اقای پدر و رفتن به خونه بزرگترها و عیدی گرفتن و به قول شوهری چتر شدن و موندن شام و ناهار و .... سال نو ما هم شروع شد از اونجایی که بابای من خارج از تهران یه خونه باصفا داره و خودشونم رفته بودن اونجا ماهم بار سفر بستیم و بهشون ملحق شدیم  خانواده شوشو هم عازم مشهد شدن البته خیلی اصرار کردن که ماهم بریم ولی از اونجایی که ما ترسیدیم دخملی اذیت بشه نرفتیم خلاصه اینکه تازه داشتیم تعطیلات و شروع می کردیم که یکی پس از دیگری سرماخوردیم از نوع المپیک که تا پایان تعطیلات ادامه داشت و باعث شد برنامه ریزی سفر به هم بخوره و همون جا موندیم و از اونجایی که حیاط خونه خیلی بزرگ بود دخملی کلی بازی کرد و چند روزی فهمید زندگی یعنی چی ! ما هم از فرصت استفاده کردیم و از طبیعت همونجا بهره بردیم اینم چند تا عکس

البته اول عکس سفره هفت سینمون و می ذارم که بخاطر فندوقک امسال خیلی کوچیک و جمع و جور چیده شد

اینم عکسای دخملی توی حیاط خونه بابا جون

اینم طبیعت اطراف

اینم روژینا و دوستاش آرمیتا و پرنیا(نوه های خاله هام )

 بعد از اینکه اومدیم تهران شروع به تهران گردی کردیم همه جا خلوت بود و هوا هم بر خلاف همیشه تمیز

یه روز رفتیم موزه حیات وحش داراباد

 

 

 

 

 

 

اینم عکسایی که دلم نیومد نزارم

بقیه گزارش در پست بعدی بااااااااااااااااای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (63)

محبوبه مامان الینا
18 فروردین 92 19:57
سلام بهار جونخو این یهنی چی اونوقت؟بعد 18 روز منتظر عکسای شاهزاده خانوم و خودت(البته به گفته دوست عزیزم سمانه با کیفیت) دوباره آغاز سال نو مبارک؟!!!همین؟!!!!!
ای کلک از اونایی هستی که تشنه میبری لب چشمه(بیچاره شوشو)


ههههههههههههههههههههه همین باعث می شه هی بهم سر بزنی امار وبم بره بالا
الان میام پیشت علت و توضیح می دم
سجاد
19 فروردین 92 0:06
معرفی نتیجه های پدربزرگ و مادربزرگِ مامانِ سجاد کوچولو ... منتظر حضور گرم شما هستیم ...




حتماااااااا


hani
19 فروردین 92 11:16
sale no hamegi mobarakkkkkkkkkk


همگیییییییی متشکرررررررررررررریم
تارا
19 فروردین 92 23:51
سلام عیدتون مبارک
نی نی مدیا منفجر شد؟


سلام تارا جووووووووووونم عید تو هم مباااااااااارک من اینقده شرمندتم الان میام پیشت
اره بابا تا یه عده ادم بی فرهنگ هستن نمی شه از این کارا کرد
محبوبه مامان الینا
21 فروردین 92 8:54
سلاااااااااااااااااام واااااااااااااااااااااااااااای چقدر از دیدن این پست پربار خوشحال شدم عزیزم پس شما هم مث ما درگیر این ویروسه ناخوانده و بدجنس بودید؟

اما عوضش خونه ویلایی بابایی کلی خوش گذروندینآخخخخخخخخخخخخخخ یه ماچ گنده و آبداراز لپ و لبای ایم جیگرطلای خاااااااااااله که اینقدر عروسک و ملوسکه عاااااااااااااشق چشای درشت و لبای نازشم

و شادی مضاعف بابت دیدن مجدد روی ماه خودت عزیزم




سلاااااااااااااااااااااام دوستم بهله این ویروس ما رو هم درگیر کرد خواهر

مرسی خالههههههههه به پای دخمل خوشگل و شیرین زبون شما که نمی رسیم

من ماهم مرسییییییییییی محبوبه جونم ماهی از خودتونه


مامان ایسان
21 فروردین 92 10:27
چه عکسهایه قشنگی گذاشتی ماهم کلی لذت بردیم بازدید مجازی بود واسه ما


خوب خدا رو شکر یه با مفید واقع شدیم
مامان ایسان
21 فروردین 92 10:29
هفت سینتون خیلی گوگولی بود
عاشق اون وروجکم خدا رو شکر که بهتر شدید


مرسیییییییییییی
ممنونم دوستتتتتتتتتتتم
مامان نوژاجوني
21 فروردین 92 12:14
عزيزم ايشاله سال خوبي پيش روي شما وخانواده ي 3 نفري تون باشه.گل خانم چقدر قشنگ راه ميره.قربون اون بوس كردنش برم چه حالي ميكنه با دوستش.جون


مرسی دوستم همینطور برای شما و خانوادتون
خدا نکنه خاله جووووووووون
نوژا جونی و ببوس
مامان نسرین
21 فروردین 92 16:46
سال نو مبارک بهاره جونم.بلا دور باشه عزیزم.ایشالله امسال سال سلامتی باشه براتون.به به چه جای با صفایی رفتین دیگه کجا میخواستی بری از اینجا بهتر
دخملی هم که حسابی کیف کرده هوای تمیز هم خورده قربونش برم

عکسای موزه هم خیلی قشنگ بود


سال نو تو شما هم مبارک دوستم
مرسیییییییییییی دوست جون بووووووووووووس
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 17:35
سلام بهار عزیزم...
خوبین؟
سال نو مبارک!
چه عکسای قشنگی!
مخصوصا عکسای طبیعت اطراااااااف(!!!)


سلام زهرا جونم سال نو تو هم مبااااااارک
مرسی دوست جونم
واااااااای نمیری کلی از دست خندیدم این و خوب اومدی واقعا این که نوشتم یعنی چی ؟؟؟
زهرا(✿◠‿◠)
21 فروردین 92 17:35
دلم واست تنگ شده بود!
توو مشهد به یادت بودم!


الهی من فدات بشمممممممممم منم همینطور
واقعااااااااا اتفاقا ما هم قراره ماه بعد بریم مشهد حتما جبران می کنم
مامان پارسا و پرهام
21 فروردین 92 22:12
لعنت به همممممه ی ویروسا که اگه نبودن زندگی مامانا توصیف ناپذیر میشد.
خیلی هم کار خوبی کردین.آدم بچه دار و چه به سفر؟!
بهار بچه مایه دار بودی من خبر نداشتم ؟!ی ویلا تو آمل ! ی ویلا تو تهران! شک کردم بابات دکتر بود یا همکار بابای من!


اره واقعا از دست این ویروسا که همیشه بد موقع سرو کلشون پیدا می شه
والااااااااااا ما رو چه به سفر!!!!!!!!
نه بابا خیالت راحت همون همکار بابات بود اینجا هم که می بینی ارث پدریشونه در ضمن خارج از تهرانه خواهر

مامان نوژاجونی
22 فروردین 92 1:44
عزیزم سلام.معنی اش یعنی :زیبا سرسبز با طراوت.تو سایت ثبت احوال پیدا کردم.دخمل گلی رو ماچ بارونش کن


واقعا خوش سلیقه ای دوستم مرسی از جوابت
طهورا
22 فروردین 92 15:34
روژینا جون ,هر روز خشگل تر از دیروز.یه عالمه بووووووووووووووووووس برای جیگر طلام


وااااااااااای چقد کیف میده یکی از ادم تعریف کنه آخه میدونی طهورا جون به مامانم رفتم
مهسا(مامان هستی)
22 فروردین 92 17:03
به به چه عکسای ناااااااااااااااااازی قربونتون برم

وااای چه بد که اول عید مریض شدین
منتظر پست بعدیییییییییم


مرسی مهسا جون خدا نکنهههههه
اره بابا مریضی بی موقع به این می گن
مامان یلدا و سروش
23 فروردین 92 1:30
سلام خوشگل خانومااااا. ممنون از لطفت عزیزم. امیدوارم عیدی خوبی رو گذرونده باشین و این ویروس لعنتی از خونه با صفاتون بیرون رفته باشه. اره عزیزم ما اهل و ساکن گرگانیم. خیلی خوشحال میشیم که یه روزی میزبان شما باشیم . این فندوق کوچولوی ما رو ببوس


سلام دوستم
مرسیییییییییی عزیزم خیلی خیلی لطف داری اتفاقا توی گرگان فامیل داریم اومدم حتما قرار می زارم کوچولوهای نازت و ببینم اینم یه بووووس برای یلدا و سروش نازم
سجاد
23 فروردین 92 12:24
مامانی شما خودتون هفت سینو کوچیک و جمع و جور چیدین حالا چرا تقصیرِ روژینا جون میندازین
بازدید از موزه حیات وحش هم جالب بود



فهمیدین
مرسی لطف دارین
مامان طنین
23 فروردین 92 17:52
بهار جونم و روژینای نازم عیدتون مبارک امید وارم تو سال جدید هیچ مهمون بدی نداشته باشین.
البته با اینکه ماسفرت نرفتین اما از عکساتون معلومه که لحظه های خوبی رو با خانواده داشتین امیدوارم همیشه شاد و خوش باشیند.


عید شما هم مباااارک دوستم
بله عزیزم جاتون خالییییییی
ممنوننننننننننن
سمانه مامان ستایش
24 فروردین 92 3:07
به به بهار خانوم چه پست مفصلیچه عکسای خوشگل و با کیفیتیخوشحال شدم بازم دیدمت دوست جووون

واااای چه بد تو عید سرما خورده بودیدانشالا دیگه تا آخرسال مریض نشید بهااار جوووون.

سفره 7سینت هم خیییلی نقلی و خوشگل بود

روژینای ناز منو یه عالمه ببووووس





دیدی می تونم عکس با کیفیتم بزارم حالا هی مسخرم کنید
مرررررررررررسی دوست جون مهربونم

اینم یه ماچ ابدار برای ستایش جون و مامانی نازش


مامان محدثه
24 فروردین 92 14:28
سلام عزیزم الهی چرا مریض شدید
ایشالله دیگه از این ویروس ها نیاد خونتون
قربون این دختر برم من با این لباس قشنگش خیلی بهش میاد براش حتما اسپند بدود


مربسیییییییییییییییی خاله جون مهربونم
مامان بردیا
26 فروردین 92 19:29
سلام عزیزم.به به چه عکسای قشنگی.ماشالا دخملی چقد ماه شده


مرسییییییییی خاله جون ماهی از خودتونه
فهیمه
29 فروردین 92 13:00
رژینای خوشمزه داره بزرگ میشه . جیگرشو . ایشالا همیشه سلامت باشه


مرسیییییییی دوستم که به دخملی سر می زنی
مامانی روژینا
31 فروردین 92 14:52
ازدست این ویروس که امسال همه روخونه نشین کرد ما هم دچارش شدیم دیگه
با چه حوسی اومدم پایین بقیه را بخونم دیدم تموم شد وبقیه توپست بعد ای ازدست تومامانی ما منتظریم زودتر بیا


واقعا راست می گی عجب ویروسی بودا
وای شرمنده عزیزم زود اپ می شم
مامان طنین
1 اردیبهشت 92 16:40
سلام . من تو جشنواره نوروزی اتلیه پاپا شرکت کردم . لطفا به ادرس زیر رفته و به طنین طباطبایی رای بدید. ممنون http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2
سجاد
1 اردیبهشت 92 22:48
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم
محبوبه مامان الینا
4 اردیبهشت 92 8:03
میگم این جمله آخر "بقیه گزارش در پست بعدی باااااااااااای " با این وضعیت آپ کردنت احتمالا میره تا نوروز 93بهاااااااار
خووووووووووو بیا دیگه دلمون یه ذره شده بخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


خوب برای امسال تموم شد دیگه منم گفتم بقیه تو پست بعد منظورم همون سال دیگه بود
سمانه مامان ستایش
4 اردیبهشت 92 15:05
بهار جون خصوصی داری


محبوبه مامان الینا
8 اردیبهشت 92 9:22

بهار خواستم کلاس بزارم دیر آپ کنم خودت سوژه دادی دستم


ما اینیم دیگه تهدید می کنیم مثل شما هی ملایم درخواست نمی کنیم که
باران
8 اردیبهشت 92 20:21
سلام عزیزم
روز مادر رو به شما تبریک میگم
برای اولین بار بود بهت سر میزدم وااااااااااای چه عکسایی گذاشتی دستت درد نکنه گلم


مرسیییییییییییی عزیم روز شما هم مبارک خوشحال شدم بهم سر زدی اگه اجازه بدی لینکت کنم
سمیرا
10 اردیبهشت 92 13:25
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند .

فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک


قربونت برم عزیزم روز تو هم مبارک
مامان نازی
11 اردیبهشت 92 0:05
مادر، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا. آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد ، عرش خدا به لرزه درمی‌آید. و همه‌ی فرشتگان سکوت می‌کنند تا زیباترین سمفونیِ هستی را بشنوند: لالایی مادر روزتون مبارک عزیزم
مامان یلدا و سروش
11 اردیبهشت 92 0:13
گرامیداشت روز مادر.. گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است... فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد... فرشته مهربان، روزت مبارک
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
11 اردیبهشت 92 1:36
زن بودن کار مشکلی ست؛ باید مانند یک کدبانو رفتار کنی، همانند یک مرد کار کنی، شبیه یک دختر جوان به نظر برسی و مثل یک خانم مسن فکر کنی. ای بزرگ هنرمند زمان، خدا قوت و روزت مبارک
سمانه مامان ستایش
11 اردیبهشت 92 3:38
عشق یعنی مادر صبر یعنی یک زن مهر یعنی دختر نور یعنی خواهر هر چه هستی عشق یا صبر،مهر یا نور روزت مبارک
مامان الیناجونی
11 اردیبهشت 92 10:35
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است . روزت مبارک مادر در ضمن قالبتون خیلی قشنگه مبارک باشه روژینا عسل
مامان بردیا
11 اردیبهشت 92 10:47
دوستم روزت مباااااااااااااااارک
مامان محدثه
11 اردیبهشت 92 14:33
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک دوست خوبم
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:14
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون. من یه گلم تویی برام یه ریشه مادر بمون کنار من همیشه کنار من بمون تا همیشه که هیچکی مثل مادرم نمی شه
محبوبه مامان الینا
11 اردیبهشت 92 23:43
روزت مبارک بهار عزیزم
زهرا(✿◠‿◠)
12 اردیبهشت 92 9:29
بهار کجایی؟ چرا آپ نمی کنی؟ دلم واسه رژینا آب شد بابا!
مامان صدرا
12 اردیبهشت 92 20:39
روز شما هم مبارک خانومی........
مامان امیر
13 اردیبهشت 92 19:20
سلام عزیزم روز زن و مادر بر شما مادر خوب و نمونه مبارک ممنون که به وبلاگ گل پسر من اومدید. بازم بیایید خوشحال میشم. عکس های این دختر نازمون هم خیلی قشنگ شده همیشه شاد و خوشحال باشی عزیزم هزارتا بوسه برای روژینا جونم
مامان ایسان
14 اردیبهشت 92 19:05
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا دوسته خوبم روزتون مبارک
سمانه مامان ستایش
15 اردیبهشت 92 2:56
بهاااار جووون چرا آپ نمیکنی آخه؟1000بار اومدم اینجا هنوز تو خاطرات عیدو موزه دارآباد متوقف شدی دلمون برای روژیناجون تنگ شده یه عکس جدید بذار تنبل
سمانه مامان ستایش
18 اردیبهشت 92 2:25
بهار جون کجایی؟نگرانتون شدمبیااا آپ کن توروخدا روژینا جون خوبه؟
زهرا(✿◠‿◠)
19 اردیبهشت 92 18:44
بهاااار؟ کجایی؟ بیا که چن تا پست گذاشتم.......خوراک خودته!!!! باور کن موقع گذاشتن همش به فکرت بودم!!!!!
بابای امیر
19 اردیبهشت 92 21:36
با سلام و احترام ماشالله رژینا خانم بزرگ شده و حتما دختر خوبی هم هست سال جدید بعدا بعد به شما مبارک و انشالله امسال هم چونصد بار برای رژینا تولد بگیرید همیشه شاد باشید خوشحال می شم سری به ما بزنید همواره پایدار باشید
محبوبه مامان الینا
21 اردیبهشت 92 11:00
بهااااااااااار شده الکی یه پست بزاراین آغاز سال 92 شده پست ثابتت هر چند که ما ازدیدن عکسهای شما خسته نمیشیم اما نامرد دلتنگیم خب
سمانه مامان ستایش
23 اردیبهشت 92 1:47
کجایی بهارجون بیاااا دیگه
مامان الیناجونی
23 اردیبهشت 92 20:19
سلامممممممممممم خوبیددد چرانیستید دلمون واستون تنگیییییده
محبوبه مامان الینا
28 اردیبهشت 92 8:14
سلام بهار جون...کجایی هم دلتنگیم هم نگران
سمانه مامان ستایش
29 اردیبهشت 92 2:03
بهااااار توروخدا بیا یه خبر از خودتون بده بابا نگران شدیم
مامان پارسا و پرهام
30 اردیبهشت 92 15:15
کجایی بهار تو که از منم تنبلتر شدی. بیا دیگه دلم وسه روژینا تنگ شده
زهرا(✿◠‿◠)
31 اردیبهشت 92 20:30
بهــــــــــــــــــــــــــــــــــار؟ رفتی تا بهـــــــــــــــــــــــــــــــار بعـــــد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محبوبه مامان الینا
1 خرداد 92 7:25
سلاااااااااااام بهااااااااااار عزیزم دوست جون قشنگم خیلی ناراحت شدم که مجبور شدی کمرت رو عمل کنی الان خوبی عزیزم؟ دختر خاله من هم کمرش رو عمل کرد روزها اول کمی سختش بود اما الان ماشاله سرحال و بدون مشکل و درده انشاله هر چه زودتر خوب خوب شی دوست نااااااااازم خیلی دلتنگ و نگرانت بودیم عزیزم اتفاقا سمانه از بس نگران بود سراغتو از من میگرفت و من گفتم کاش ازش شماره داشتیم که خبرشو میگرفتیم از ته دل واسه سلامتیت دعا میکنم دوست خوووووووووووووبم
محبوبه مامان الینا
1 خرداد 92 7:35
دوست خوشگلم تولدت با چند روز تاخیر مباااااااااااااارک عزیزم
مریم
2 خرداد 92 3:01
ایشالا سال خوبی داشته باشی مراقب خودت و دخملیه ناز باش
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 19:26
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی یادت نمیرود باید عاشقی کنی کاش من اینگونه عاشق بودم .....
محبوبه مامان الینا
6 خرداد 92 9:01
سلااااااااااااام بهار مهربووووووووونمبهتری عزیزم؟هر روز دعا میکنم واسه سلامتیت عزیزم


سلااااااااام دوست جون خوبم خدا رو شکر مرسی دوست مهربون خودم
زهرا(✿◠‿◠)
8 خرداد 92 22:32
بهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اومــــــــــــــــــــــــدم دوست جونم مرسی که به یادم بودی
سمانه مامان ستایش
12 خرداد 92 2:31
انشالا که بهتر شده باشی بهارجونزودی بیا آپ کن که دلمون خیلی تنگیده براتون


مرسی دوست مهربونم حسااابی شرمندم کردی
مهسا(مامان هستی)
14 خرداد 92 12:07
سلام همشهرییییییییییی کجایی خبری ازت نیست دلمون تنگید براتون
ارلا
8 تیر 92 23:34
سلام
وبت خوبه
بهت تبریک میگم
دوست دارم به منم سر بزنی و نظرتو به من بگی


سلام عزیزم اومدم پیشت وب تو هم عالیه بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد