روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

.

دخترم در عاشورا

1391/9/7 1:03
نویسنده : bahar
574 بازدید
اشتراک گذاری

فندوق مامان

 

روز تاسوعا و عاشورا هم تموم شد و شما برای اولین  بار بود که  توی این  مراسم  شرکت

کردی اولش همه چیز برات عجیب بود  و توی  نگاهت  کاملا  مشخص بود ولی  کم کم همه

چیز عادی شد و به تماشای بزرگی  و  عظمت حسین (ع)  نشستی و در این عزاداری سهم

کوچکی داشتی

دخملکم مامانی از چندسال پیش  نذر داشت  که  توی  روز  عاشورا  به  بچه هایی  که توی

دسته بودن کیک و ابمیوه میداد البته نه توی تهران توی یه امامزاده  که خارج از تهرانه و یک

ساعت و نیم با اینجا فاصله داره روز عاشورا هم طبق هر سال  نذری ها رو آماد کردیم و به

سمت امامزاده سلطان شاه نظر  حرکت  کردیم  اول از  همه  از شما تشکر می کنم که توی

رانندگی به بابایی خیلی کمک کردی اینم مدرکش:

 

وقتی رسیدیم اول آماده شدی

 

بعد رفتیم توی امامزاده و زیارت کردیم

 

بعد رفتیم عزاداری کردیم

و اینجا هم شما خوابت برد

 

وقتی خوابیدی ما هم از فرصت استفاده کردیم و نذریهارو به بچه ها دادیم

اینم عکس از نذریها

 

وای ببخشید دوست جونا که اینقدر طولانی شدا التماس دعا بوووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
7 آذر 91 2:48
ای جوووووووووووووووووووووونم ننه
دسمال یزدی بدم خدمتتون سالار..........


خاله خجالتمون ندههههههههههههههه
د خملـــــــــــی
7 آذر 91 2:50
آقا ما گلایه داریم اساسی
میبینم که نه خودمونو لینک کردید نه وب شکلکامونو...........
اگه دم داشتیم تا حالا رو کولمون گذاشته بودیم از اینجا رفته بودیم....



وااااااااااااای نریا دوست جونم اولندش که وب دخملی رو خیلی وقته لینکیدم ولی به اسم انیس کوچمولو نه دخملی آخه از اسمش خیلی خوشم اومد بعدشم وب شکلک و دیشب دیدم ساعت 3 نصف شب خیلی کیف کردم زودی ازش استفاده کردم دیگه خوافم گرفت ولی همین الان توی پیوندهای روزانه لینکیدم دوستم دیگه نگی میرمااااااااااااااا بووووووووووس


د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
7 آذر 91 2:51
اینم که وب شکلکامونه ..حالا خود دانی....
جذبه رم داشته باش


قربونت برم اتفاقا از وب شکلک شما برای جدا کننده متن استفاده کردم مررررررررررررررسی خیلی قشنگ بود
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
7 آذر 91 2:53
ای جووووووونم برا این عذا دار پستونک خور
خاله ما هـــــــــــــــــــــــــــم کیک آبمیوه دلمون میخواد


آخی خاله جونم کاش بودی بهت کیک میدادم
زهرا (✿◠‿◠)
7 آذر 91 10:03
ای جونمممممممممممممممم
دخملی رو ببین!توو راهین! مگه نه!؟
خطر داره حسن!!!!!!!!!

چقدم ناز با پستونک وایساده!!!!!!
جیگرشو....
عزاداریا و نذرتون قبول باشه عزیزم.....

نمی دونم چرا؟؟؟؟
ولی ازین به بعد که بندر بارون بیاد ناخوداگاه یادت میوفتم بهار جون!
مطمئنم!


مرسی عزیزم عزاداری شما هم قبول
قربونت برم عزیزم اینقدر من گفتم خوش به حالت بندری که اگه خودتم نخوای یادم می افتی ))))))))))
محمد صادقم ببوووووووووس
مامان نوژاجوني
7 آذر 91 10:22
عزاداريت قبول باشه خانم خوشگله


ممنونم خاله جون
محبوبه مامان الینا
7 آذر 91 10:51
آخی جوجه نازمون با این چفیه نازتر هم شده قربونت برم با اون پستونک خوردنت عزادار حسینی


مرسییییییییی خاله محبوبه
خدا نکنه
تارا
7 آذر 91 15:56
سلام
ممنون از لطفتون
خاک تو سرم منم میخواستم برم روز شیر خوارگان حسینی عکس بگیرم اما سر جلسه امتحان بودم



سلام تاا جون خدا نکنه ایشاا... سال دیگه میری عزیزم
سجاد
7 آذر 91 20:24
مر3000000000000 مامان روژینا جون
عجب دست فرمونی داره روژینا
زیارتت قبول باشه روژیناجون
نذرتون قبول باشه مامانی
خدایا به حرمت این ماه عزیز " روژینا جونو برا مامانی و بابایی اش حفظ کن ... آمین



خیلی خیلی ممنوووووووووووووووون
soli مامان ادرینا
8 آذر 91 11:58
جونم بچمون محرمی شده فداش شه خاله .. زیارت قبول عزیزم
چه بهش میاد با اون پستونکشششششش خوردنی میشه ..
خدا قبول کنه عزیزم نذرتونو
طلا خانم عاشق اون عکس خوابیدت شدم
هزار تا بوسسسسسسسس واسه گل دخترمون..
مامانی واسم بچلونش ...


مرسی عزیززززززززززززززم شما هم ادرینا جونی منو بچلون
سمانه مامان ستایش
8 آذر 91 18:58
عزیز دلم چقد ناز شدی با اون لباسا روژینا جونمعزاداریت قبول باشه خوشگلم.
قربون رانندگی کردنت برم من عـــــــــــزیزم
بهار جون نذرتون قبول دوست خوبم



مررررررررررررررررسی سمانه جونم بوووووس
د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
10 آذر 91 0:55
هه هه هه....
خوشم اومد ترسیدی نه
فقط دست از پا خطا منی میرم هـــــــــــــا
حالا من هی میگم میرم شما هی منتمو بکشید نرم
اینقد خوش خوشانم میشه

اااااا اینطوریه ؟پس یکی طلبت عزیزم
راستی منم اینقد خوش خوشانم میشه انیس حالتو می گیرهD
مهرناز(مامان آرسام)
10 آذر 91 14:28
واااااااااااااااایییییی خدااااااااااااااااااا
ای الهی من بگردم
نذرت قبول عشق کوچولوی من،عزاداریت قبول خوشگل خاله
ای جونم به اون رانندگی کردنت جیگگگگگگرررررررر خب خوبه دیگه عروس گلم رانندگی هم بلده،خودش شوورشو میبره اینور اونور!!
آخه چققققققققددددرررر تو این لباس خوردنی تر شدی خاله
بهارجوم نذرتون قبول باشه،انشالا همیشه سالم و سلامت باشین همگی درپناه امام حسین


مرسی مهرناز جونم
می بینی مادر شوهر رانندگی هم بلدم دیگه هر چی هنر داشتم دارم رو می کنم که یه وقت جا نزنید
بازم مرسی دوست جونم همچنین انشاا...شما و ارسام جونمم همیشه همیشه شاد و سلامت باشین بووووس
مهرناز(مامان آرسام)
10 آذر 91 14:31
همه ی عکساش قشنگ و عالیه ولی مخصوصا من عاشق اون عکسش شدم که توی آغوشش توی بغلت خوابیده، خییییییییییییییلی هنری و با احساسه و جیگر شده دخملی
راستی بهارجونم بالاخره رفتی سرکار یانه؟؟
نکنه کم کم پشتت بچاد استعفا بدی عسیسم؟!!!!!!!
خلاصه اگه رفتی سرکار هوای عروسمو داشته باش بهش بد نگذره ها!


نه عزیزم از اول دی ماه دیگه باید برم حالا فعلا یه کم وقت دارم دلتم بسوزه حتما عزیزم هوای عروست و دارم خیالت راحت
آرسام جونم و ببوووووووووووووووس
پگاه مامان آرتین
11 آذر 91 9:53
سلام عزیزم.قبول باشه گلم. درپناه حسین باشید.خدادخترتون نگه داره.من لینکتون کردم.
http://anis1391.niniweblog.com/cat2.php


مرسی عزیزم ولی پس چراادرس وبت و نذاشتی ؟ وب بالا که برای انیس جونه
عمه جونی مانلی
11 آذر 91 11:44
وای بهاره روژینا خیلی با نمک شده انشاالله زیر سایه امام حسین همیشه سلامت باشه


مرسییییییییییییییی مرضیه جونم ایشاا... پای تو هم زود زود خوب بشه به شوشو سلام برسون بوووووووووس
تارا
11 آذر 91 13:55
ما باز آپ نمودیم


مرسی عزیزم که خبرمون می کنی بوووووووووووووووس
سمانه مامان ستایش
12 آذر 91 3:22
یه عالمه برای دوست جونم و روژینا خوشگلم
بهار جون نصفه شبی تریپ عشقولانه برداشتم واستون


وااااااااااااااای دوستم مرسی ایشاا... نصف شب بعدی من جبران کنم اینم برای ستایش جونم و سمانه جونم
سميه
12 آذر 91 10:41
سلام بهاره جونم، حالت خوبه؟ دخمل عزيزم چطوره؟ واي بهاره دخترت خيلي خوشگل و خواستنيه.
اينا همش تقديم خودتو و دخملت.


مرسی دوست جووووووووووووونم
ممنون که بهم سر زدی(:
سمیه
12 آذر 91 14:53
خواهش میکنم قابلی نداشت.
ما اینیم دیگه.

دخمل خوشگلتو ببوس


چشم حتما عزیزم

دوستم وبلاگ نداری؟اگه داری ادرسشو برام بزار بوووووووووووووس
مامانی روژینا
12 آذر 91 15:51
چه لباس خوشملی خاله جون نظرتون قبول مامانی چه راننده ماهری ماشالا


دیدی خاله دست فرمون و مرسی بهم سر زدی دوست هم نامم و ببوووووووووووووووووووووووووس
زهرا (✿◠‿◠)
12 آذر 91 17:07
سلام عزیزم...
محمد صادقم توو روند از پوشک گرفتنش خیلی کمکم کرد!
واسه جایزه ش توو یه مسابقه شرکتش دادم!
دوس داشتی توو جایزه ش شریک باشی خوشحال میشم!
0027 شمارشه!
اینم لینکشه:
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php

حتما دوستم ظاهر قرعه کشی پنج شنبه هستش حتما رای میدیم به این گل پسر
خاله هانی
12 آذر 91 20:35
جیگرتو قرفون عسل خاله بگردمت که تاسوها و عاشورا اینقدر خسته شدی که وقتی برگشتیم تهران تا صبح خوابیدی ما هم هی نگاهت می کردیم ببینیم حالت خوبه که اصلا تکون نمی خوری


اره دیدی خاله چقدر خوابیدم حالا هی بگین چرا نمی خوابی
تارا
13 آذر 91 11:55
ممنون مامان اما درد من این چیزایی که نوشتم نبود!واقعا نبود!اینا همش بهونه هست!دردم این برزخی هست که توش گیرم!


نمی دونم دوستم بهونه چی و می گیری ولی امیدوارم مشکلاتت زود زود حل بشه بوووووووووووووووووس
مهرناز(مامان آرسام)
13 آذر 91 14:29
عروس گلم چطوره؟؟!!


مرسییییییییییییی مادر شوهر گلم که به یادمی شوشوی من چطوره ؟از طرف من و مامانم بچلونششششششششششششش
مامان نسرین
13 آذر 91 19:22
آخی عزیزم چقده ناز شدی تو این لباس ماشالله به تو دخمل زرنگ که میتونی وایسی راننده هم که شدی عسلممممممممم

بهاره جون نذرت قبول عزیزم


ما اینیم دیگه خاله نسرین

مرسی عزیزمممممممممممممم
سميه
14 آذر 91 10:14
سلام بهاره جونم شرمنده من يه چند روزي اينترنت نداشتم. نه عزيزم متاسفانه وبلاگ ندارم.
بوس براي خودتو روژينا جونم.




واییییییییی چه بد سمیه جونم ای کاش داشتی


مامان ایسان
18 آذر 91 14:07
نزرتون قبول باشه عزیزم عزاداری ها هم قبول


مرسیییییییییی همچنین برای شما
مامان نسرینl
20 آذر 91 12:32
واااااااااااا پس نظر من کووووووووووووو؟مگه ثبت نشده

بهاره جون اون لینکی که گذاشتی واسه مسابقه باز نشد کهههه


کدوم نظر ؟؟؟؟؟
غصه نخور دوستم دوباره می فرستم
دختر خاله
21 آذر 91 10:35
ووووااااااییییییییییییی الهی من قربون سقا کوچولوم برم مخصوصا اون عکسش که تو آغوش و اخم کرده قربون اون ابرو بال انداختنش بش من جیگر زیرتت قبول راستی دختر خاله رو نکرده بودی نذری میدیا از سال دیگه سهم امیرحسنم بذار کنار عزیزم


خدا نکنه سیما جونم
واااااااااااا واقعا نمی دونستی دخملم؟ این هشتمین سال بود عزیزم بابا باید زرنگ باشی دیگه از هستی یاد بگیر روز عاشورا میاد نظریشو می گیره
چشم ما مخلص امیر حسین جونمونم هستیم از سال دیگه ویژه براش نگه می دارم حالا یه ماچش کن از طرف من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد