روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

.

مشغله مامان

1391/8/25 17:06
نویسنده : bahar
512 بازدید
اشتراک گذاری

فندق کوچمولو

چند وقت بود که هی می خواستم بیام و برات مطلب بزارم ولی نمی شد که نمی شد از

بس که سر مامانی شلوغ بود حالا برات می گم که چه خبر بود تا خودتم بهم حق بدی !

دخملکم  این چند وقت پر بود از خبرای خوب و بد من اول از خبرای بد شروع می کنم

ببخشیداااااااا

بدترین خبر فوت بابای فرزانه جون بود ناراحت وای هنوزم باورم نمی شه آخه خیلی جوون بود 

بیچاره فرزانه جون خیلی بی تابی می کرد از وقتی فهمیدن مریضه تا وقتی فوت کرد فقط

چهار ماه طول کشید از یه دندون درد ساده شروع شد و به سرطان استخوان ختم شد خدایا

قربون بزرگیت آدم از فردای خودشم خبر نداره  خدایا راضییم به رضای خودتنگران

خبر بعدی مریضی من و شما و بابایی بود اونم از نوع آنفولانزاااااااااااش خدا رو شکر این

ویروس لعنتی دست از سرمون برداشتخجالت

اما خبرای خوووووووووووووب: اولین خبر نامزدی فاطمه جون بود ایشاا... خوشبخت شی

عزیززززززززززززززززززم

دومی عقد حامد و زهرا جون بود

هوووووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررراااااااااااااااا مباررررررکه

سومی  عقد حمید رضا و گلنوش جون بود بهتون تبرییییییییییک می گم

چهارمی عروسی حامد و الناز جون بود  که کلی خوش گذشت

هووووررررررررررررررراااااااااا

پنجمم عقد کیوان و مرجان جون بود دوست جونم  به تو هم تبریک می گم بووووووووووس

حالا دیدی مامانی الکی نبود مامان دیر کرده بود اینارو نوشتم که گله نکنی بگی چه مامانی

دارما در ضمن دو تا عکسم می زارم که مربوط به روز عید غدیره


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سمانه مامان ستایش
26 آبان 91 2:54
چقد سرت شلوغ بوده بهار جون!نامزدی پشت نامزدی
خب الان بهت حق میدم که وقت نکنی آپ کنی عزیزم چون یه پاتون عروسی بوده یه پاتون نامزدی
ای جااااااااااان من قربون اون تاج خوشگلت برم روژینای نازم
برای دوست جونم و دخمل جیگرش


می بینی خواهر چقدر مشغله داشتم (:
خدا نکنه خاله گلم
مرسی دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتم بووووووووووووووووس
مهرناز(مامان آرسام)
26 آبان 91 11:26
سلام بهارجونم
متأسفم واسه اون اتفاقای بد
و اون خبرای خوبم مبارکتون باشه
واااااااااایییییی خداجونم دخملیِ سیدمو ببین روز عید چه سبزپوشی هم شدههههههه
فداااااااااااااااااااششششش
بهارجونم مرسی که به آرسام رای دادی
روژینا آخرش شرکت کرد یا نه؟؟؟


سلام مهرناز جونم
مرسی دوستم که همیشه به روژینا لطف داری
توی پست قبلی که گذاشته بودی قسمت نظرات گفتم که متاسفانه نتونستم تو مسابقه شرکت کنم اینقدر دلم سوووووووختهههههههههههه
سجاد
26 آبان 91 20:44
سلام مامان روژینا جون
خیلی ممنونم که ما رو هم از آپ کردنت خبر میکنی وقتی مطلب رو خوندم فهمیدم یه عالمه سرت شلوغ بوده
تسلیت بخاطر فوت بابای فرزانه
تبریک فراوان بخاطر اون همه عقدی و عروسی
دوستت دارم روژینا کوچولو



مررررررررررررررررررسی
lمامان مانلی
26 آبان 91 21:35
خاله فدات بشم من با این عکسات دلم برات هلاکه که ببینمت ، بعدشم مامان روژینا هم تسلیت هم تبریک انشاله همیشه به خوشی باشید .
بوسسسسسسسسسسسسسسسس برای هر دو


مرسیییییییییییییی راشا جونم وروجک منو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
27 آبان 91 1:14
عزیز دلم اولا ســــلام ، دوما فوت بابای فــــرزانه (نمیدونم کیه تسلیت میگم ، سوما چه خبرهای خوبی همش عروسی بوده به همگی تبریک میگم...
چهارما : من نمیدونستم که روژینا جونم ســـــیده است ... قربونت برم ســــــیده خانم کوچمولووووو
دوست دارم عــــــــزیز دلم ...
روژینا جونی چه خاله نــــــازی داری؟!؟!؟
مامانی هم به این نازیه ؟!؟!؟


خاله جون اولا سلام دوما مرسی سوما بازم مرسی چهارما خدا نکنه خاله در آخر پس چی فکر کردی خاله مامانمم خیلی نازه حالا قراره عکسشو بزاره (((((((((:
سمیرا
27 آبان 91 1:46
ای جونمممممممممممم ملوسک چقدر تلت بهت میاد خالهههههه
بوسسسسسسسسسسسسسسس
دوست دارم خوشگل خانوم


مرسی خاله جون مهربووووووووووووووووووون
مادر کوثر
27 آبان 91 6:25
خدا بیامرزتشون....
و همه ی جشن ازدواج ه مبارررررررررررررررک

سلام مامانی
انشالله زیارت کربلا نصیبت بشه
رفتی امام زاده صالح دعامون کن
کاش به شاه عبدالعظیم نزدیک بودیم و در این ماه هر روز میرفتیم. حداقل 1 ساعت و نیم فاصله داریم
خداروشکر که ما رو طلبید
ممنون از حضورتون


مررررسی عزیزم
انشاا...
حتما عزیزم محتاجیم به دعا
پس شما هم دوری راست می گی کاش نزدیک بودیم
محبوبه مامان الینا
27 آبان 91 8:41
چه عقدکنون بارونی بوده ماشاله انشاله همه مردم عزیزمون خوشبخت و شاد باشن و ما هم مث مردم کشورهایی مثل دانمارک و... جز شادترین مردمان باشیم



انشاا... مرسی عزیزم از نظرت بوووووووس
محبوبه مامان الینا
27 آبان 91 8:42
ای جونم دخملی چه ست سبزی هم اومده تو عیدش


مااینیم دیگه خاله جوووون
زهرا (✿◠‿◠)
27 آبان 91 10:33
بابت فرزانه جون ک نم دونم کیه خییییلی ناراحت شم!
خدابهش صبر بده و باباش و بیامرزه!
بابت عروسیای گذشته هم تبریک...

خداروشکر که شمام بهتر شدین

ایام محرم وهم تسلیت میگم!


مرسیییییییییییی دوست جونم
خاله هانی
27 آبان 91 11:09
جیگرتو قرفون خاله، دیروز می خواستم بخورمت آخه از پنگول برنامه کودک ترسیده بودی تو بغل مامانی از پشت دیوار یواشکی پنگولو میدی دوفاره بغض میکردی قربون اون ترسیدنت برم من عاشقتم


وااای که چیکار کرد نیم وجبی
عمه جونی مانلی
27 آبان 91 11:12
خیلی عکساش قشنگه بهاره جونم هم براش اسفند دود کن هم از طرف من روژینا رو بچلون


مرسییییییییییی مرضیه جونم که به وبلاگ دخملی سر می زنی بوووووووووس
خاله مریم
27 آبان 91 11:50
قربون قیافت برم عزیز دلم که همیشه این نیشت بازه خدارو شکر این خاله هانیه ات دیگه توی عکسات نیست داری بزرگ میشی دیگه نمیذاری خاله عکساتو خراب کنه


مرسی خاله مریم جونننننننننننم ای بابا خاله مشکل تو و خاله هانی حل نشد ؟
soli مامان ادرینا
27 آبان 91 11:57
جونم فندق جون چه تل خوشگلی داری .. بوس واسه خنده هاتتتتتتتت
عزیزم من از موسسه رنگدونه یه سری رو گرفتم یه سریشم دوستم شادی برام درست کرد و خودم چاپ کردم .. مرسی از نظر قشنگت عزیزم
http://www.rangdoone.com/rangdoone/product/%D8%AC%D8%B4%D9%86-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%86%DB%8C/

اینم لینک شادی
http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=16479



مرسی عزیزززززززززززززززززززززززززززم
سجاد
27 آبان 91 19:10
میسی


خواهش می کنم
مهرناز(مامان آرسام)
28 آبان 91 9:16
وای بهارجونم حالا1موقع فکرنکنی من کامنتای وبلاگمو نمیخونما؟؟؟؟!!! بخدا یادم بود یکی از دوستان گفته بود نتونسته شرکت کنه ولی یادم نبود کی بود؟؟ دیگه ام نرفتم کامنتارو نیگا کنم!!!
خواهر دیگه خودت که میدنی توی این دوران آدم حواسپرت و فراموشکار و گیج و ویج میشه حسااااااااابی!!!!
فدااااااااااااااااااااات


نه قربونت برم من درکت می کنم دوستتتتتتتم بوووووس
مامان نوژاجوني
29 آبان 91 10:40
چقدر نانازي شدي با اون تل خوشگلت.قربون خنده هات .ماماني هميشه به شادي


مرسی خالهههههههههه
مامانی روژینا
29 آبان 91 13:29
خدارحمتشون کنه
وامااااااااا ایشالاهمیشه به شادی وعروسی باشین این عروسی ها همش پشت سرهم بود یاشماپشت سرهم نوشتین
ای خاله قربون اون تل خوشگلت بره عزیزم


بله عزیزم همش تو دو سه روز بود

مرسی خاله جونی
مامان امیر
29 آبان 91 20:53
سلام عزیزم
ان شاء الله همیشه خبرهای خوش و خوبی. دختر ناز و خوشگل هم خیلی ناز شده با اون تل قشنگش
همیشه بخندی عزیزم.
ممنون که به ما سر زدید
آپم


مرسی ممنون عزیزم
اوووووووووووومدم
مامان نسرین
30 آبان 91 0:17
ای جونم قربونت برم که عروسک شدی عزیزم با اوت تل خوشگلت
بهاره جون به سلامتی مبارک باشه ایشالله همیشه عروسی و خبرای خوب باشه خوش به حالتا خیلی بهت خوش گذشته حتما.

خداروشکر که حالتونم خوب شده مواظب عروسکمونم باش


مرسی نسرین جونمممممممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد