روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

.

تمدید مرخصی

1391/8/4 16:18
نویسنده : bahar
724 بازدید
اشتراک گذاری

 

روژینا کوچولو


امروز دوباره اومدم تا از عملکرد این چند روزه برات بگم  همونطور که  قبلا هم  گفته بودم

مامانی باید از اول این ماه دوباره شروع  به کار  می کرد ولی  از اونجایی که  دلش  نیومد

فندقکشو تنها بزاره تصمیم گرفت یکباره دیگه شانشو برای تمدید مرخصی امتحان کنه این

بود که رهسپار محل کار شد اما این بار به  همراه شما  تا به همه  نشون بده که  فندوقی

هنوز خیلی کوچیکه و نیاز به مراقبت مادرانه داره

وقتی به محل کار مامانی رسیدیم همه همکارای مامان به سمتت اومدن و کلی بغلت کردن

و بوست کردن ولی شما مثل شخصیت های  خیلی مهم  با جدییت  هر چه  تمامتر  بهشون

نگاه می کردی و هرچقدر سعی می کردن بخندوننت دریغ از کوچکترین لبخند حداقل بخاطر

آبروی مامان که این همه ازت تعریف کرده بود هیپنوتیزمخلاصه همکاران محترم وقتی احوالپرسی

شون با شما تموم شد متوجه حضور منم شدن ! قهرکه جا داره اینجا از همگی  بخاطر  این

حسن برخورد شون تشکر کنمنیشخند

بعد از کلی حال و احوال  تصمیم  گرفتم به اتاق  مدیریت  برم  البته  با  کلی  دلشوره  که

خوشبختانه ایشون طبق معمول همیشه جلسه داشتن  بعد از  کلی  انتظار  وقتی  دیدم

ظاهرا جلسه تموم شدنی نیست خودم با دفترشون تماس گرفتم برای اجازه شرف یابی

به محضر مبارکشون که با استقبال گرمی مواجه شدم طوری که ختم جلسه اعلام شد!

می بینی چقدر مهمم عزیزم (البته نا گفته نمونه رعایت حال شما رو کردنچشمک) حالا قسمت

سخت ماجرا بود همینکه وارد دفتر شدم  مدیریت  محترمه شروع به  خوشامد  گویی  برای

شروع مجددم به کار  کرد حالا من مونده بودم چی بگممممممممممممخجالت خلاصه دل  و به

دریا زدم و گفتم که تو هنوز خیلی کوچیکیو نمی شه تنهات گذاشت و .........در اخرم گفتم

اگه امکان داره تا دو ماه دیگه از نیروی جایگزین من  در  قسمت  مربوطه  بهره مند  بشین 

بیچاره مدیرمون قیافش دیدنی بودتعجب دو ماه دیگه؟؟؟؟

و بعد  بیچاره از روی اجبار  شروع  به  هندوانه   گذاشتن  کرد  که  شما  اینقدر  بذر  خوب

کاشتین که می تونین هر چقدر می خواین برداشت کنین باشه ما دوماه دیگه هم مرخصی

شما رو تمدید می کنیممتفکر

وای مامانی اگه  بدونی  چه  کیفی  کردم  خلاصه  شاد  و  خوشحال  به  خونه  برگشتیم

هووووووووووووووووووورررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااابای بای

اتفاقات محل کار مامانی توی این مدت که نبودم: ازدواج مریم جون و آقا  امیر  که  هر  دو

همکار مامانی هستن از همینجا به  هر دوشون  تبریکککککککککککککککککککککک  می گم

 نامزدی  سعیده  جون  یکی  دیگه   ازهمکارای   مامان با ارباب رجوعش به سعیده جونم

تبریکککککککککککککککک می گم

نی نی دار شدن آقای کیانی که  نی نیش  با شما  همسنه  فندوقی  مامان  به ایشونم

تبریککککککککککککککک می گم

وخبر بد اینکه دو تا دیگه از همکارای مامان نی نی هاشون سقط شد نگران خیلی ناراحت

شدم

اینم از سر کار رفتن مامانی هوارتا دوست دارم بااااااااااااااااااای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد صادق(زهرا)
5 آبان 91 0:22
مبارک جفتتون باشه!


مرررررررررررررررررسی زهرا جونم بوووووووووووووس
سمانه مامان ستایش
5 آبان 91 1:57
بهارجون خیلی خوشحال شدم که مرخصیت تمدید شد و بیشتر پیش روژیناجون می مونی.
قربون فندق جون برم که همکارای مامانی رو تحویل نگرفته
بهار جون عکسای جدید روژینا گلی چی شد پس


مررررررررررسیییییییی عزیزم حتما حتما عکس میزارم قول میدم بوووووووووووووس
مامان مهرناز و آرسام
5 آبان 91 9:00
سلام بهارجونم خوبی؟ روژیناعشقم خوبه؟
میگم بهارجون1وقت پشتت نچاد دیگه نخوای بری سرکار؟!!
ولی دمش گرم مدیرتون که تمدیدکردواست
ماکه حتی1هفته ام نمیشه عقب بندازیم!کار دولتیه دیگه!
به خب خداروشکرکه فعلا فندق کوچولومون رو تنهانمیذاری بری
یه عالمه ببوسش جیگرمو
فدات


نه دوستم دیگه بعد از دو ماه چاره ای جز رفتن ندارم آخرین تیر بود (:
















مامان نسرینl
5 آبان 91 19:40
واااااااااای چه خوب بهاره جون از این ستون به اون ستون فرجه دوستم حالا تا دو ماهه دیگه خدا بزرگه دوستم


آره دوستم واقعا همینطوره تا چی پیش بیاد (:
مامان بردیا
6 آبان 91 12:21
مبارکه.خوش به حال فندقک


مرسی خاله جون
سمیرا
6 آبان 91 15:16
ای جونم خدا رو شکررررررررررررر بازم دو ماهم دو ماه
مامانی عشق کن این دو ماهه با دخملمونننننننن
من تنبل که به خاطر آنیسا کلا کار و گذاشتم کنار بمونم پیش دخملیییییی
ماشالله خیلی خوشگله فداش شم
بوووووووووووووووووووس


مرسیییییییییی سمیرا جون میبینی که عزیزم منم خیلی زرنگ نیستم یه جورایی دارم از زیر کار در میرم انیسا جونم و ببوس
محبوبه مامان الینا
21 آبان 91 7:14
چه مدیر باحالی حسابی فاز داده بهت ...کی من؟ تو بگو یه ساعت؟!!!! قدر مدیرتو بدون عزیزم ...ای کلک قبل از اینکه مرخصی بشه 9ماه شما اجراش کردی ها


ما اینیم دیگهههههههههه(:
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد