روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

.

تولد سوم

1391/12/22 0:59
نویسنده : bahar
546 بازدید
اشتراک گذاری

 

فندوقکم

همونطور که قبلا گفتم شما امسال خیلی خوش به حالت شد و کلی تولد گرفتی ولی این

تولد یعنی تولد سومت با تولدای دیگت فرق داشت این تولد برای یه عالمه نی نی اسفندی

بود که تو هم یکیشون بودی توی این تولد دوستای خوب نی نی سایتم و دیدم و نی نی

های نازشون و که همیشه ارزوی دیدنشون و از نزدیک داشتم این تولد توی هپی هوس

برگذار شد و آزاده جون و پگاه جون خیلی زحمت کشیدن منم از همین جا ازشون خیلی

خیلی تشکر می کنم جای دوست جونایی هم که نبودن خیلی خیلی خالی بود اینم از

عکسای تولد سوم:

 

اینا تقویمایی بود که با عکس خودتون تهیه شده بود و بهتون دادن

شما و خاله هانیه که حسابی خستش کردی

عکس شما و مانلی نازم

پذیرایی:

شما و صدرا خوشگله

و اینم یه عکس از همه دوستای روژینا که غزال جون زحمتش و کشیده مرسی غزال جونم

 

اینم از تولد سوم بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

محبوبه مامان الینا
20 اسفند 91 10:48
ووووووووووووووووووی چه خبرهکودکان اسفند90تولدتون مبارکخیلی مراسم باحااااااالی گرفتید خوشمان آمد عزیزم چقدر این پیراهن گل گلی ناز بهت میاد ماشاله هزار ماشااله. ناااااااااازی عزیزم با اون لبای خندونت و نانای کردنت بهاااااااااااااااااار جون خو یه عکس واضحتر از خودت میذاشتی قربونت برم اما همون عکس تارت هم عشق است دوست خوب من چه جالب که آقایون پدرها هم بوده اند میگمااااااااااااااااااااا غیرررررررررررتی شدم اون آق پسر خوشگل گل گلاب کیه که روژینای مارو اینجوری میپاد
بوووووووووووووووووووس برای همه نی نی های اونجا و روژینای جیگر طلای تک و مامان نازش


مرسی خالهههههههه جون
حالا نمی خواستم بگم عکسا رو با موبایل گرفتم تار شده ها هی به روم بیااااااار
اون اقا پسره صدرا جونه خاله مگه پا میداد؟
باززززم مرسیییییییییییییی
فهیمه
20 اسفند 91 11:17
وووواااااایییی جیییییگگگگگگگر خیلی ناز شده ایشالا تولد صد سالگی


مررررررررررررررررسی فهیمه جونم هزارتا بوووووووووس
خاله مریم
20 اسفند 91 11:35
وای عزیز دلم امسال همش تولد بازیه ان شاالله همیشه خندون باشی ضمنا کفشات خیلی خوشمله با سلیقه بوده هرکی خریده


مرسییییییییییییی خاله مریم
چشمات قشنگ می بینه
نانا و نینی جون
20 اسفند 91 19:13
سلام ابجی نازم یه فانوس تو دستمه ولی نیازمند دعام پس بیا دستو بنده به من تا با هم باشیم دلم میخواد امشب از ته دلت برای من و اونایی که منتظر یه معجزه درونین دعا کنی
مامان نوژاجونی
20 اسفند 91 19:50
عزیزم پوزش منو بخاطر تاخیر در تبریک تولد دخملی بپذیر .مبارکت باشه عسلم چه لباس خوشگلی چه جمعیتی .الهی فدای قیافه ی نازت بشم من


اختیار داری خاله جون مرسیییییییی
خدا نکنه خالهههههههههههههه
شقایق مامان آرشا
20 اسفند 91 23:46
مبارکه عزیزم حسابی خوش گذشت پس.


مرسی خاله جون جای شما خالی
مهرناز(مامان آرسام)
21 اسفند 91 1:31
واااااااااااااااااییییییییییی خداجونم تولدت مبارک عشقم،عسلم،خوشگل خالهههههههههههه
تورو خدا منو ببخش عروس گلم!! خییییییییییییلی گرفتار بودم و اصلا نمیشد بیام پیشتون!
بهار جونم دستت درد نکنه سنگ تموم گذاشتی واسه عروس نازم،تولد خودش و تولد نی نی های اسفندی خیییییییییلی قشنگ بودن


به به ببین کی اومدههههههههههه
مرسی مادر شوهر مهربوووووووووووووونم
اختیار داری عزیزم درکت می کنم غیبتت موجه
مرسیییییییییییییی
محبوبه مامان الینا
21 اسفند 91 9:56
رااااااااااااااااستی به خود میبالم که با اون لیوان تبلیغاتی ایجاد انگیزه کردم برای آپ کردن تو
بابا ایراااااااااااااااان خودرو بابا سرمایه دااااااااااااار


ههههههههههه خودم تصمیم داشتم زرنگ بشم اونم مزید بر علت شد
ای بابا خواهر سرمایه اش به ما چه ربطی داره
مامان فتانه
21 اسفند 91 12:01
تولدت مبارک....چه جالب کجا همه یک جا جمع شدین؟خیلی کار قشنگی بود...پیش ما هم بیاین


مرسی خاله مهربون تو سالن هپی هوس اقدسیه جمع شدیم

آخه خاله وقتی وبت و نذاشتی چطوری بیام پیشت ؟؟؟؟؟
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 18:01
خصوصی داری عزیزم
مامان ندا
21 اسفند 91 22:44
خاله خیلب اراحتم اخه منم اسفندی بودم : پس چرا منو دعوت نکردین اخه ؟؟؟!!!! منم میخواستم تولد بیام اما اشکال نداره سال بعد با هم میریم مگه نه خاله جون؟؟
S


واااااااااااااااااای ندااااااااااا یادم نبوداااااااحیف کاش بودی تو و طنین خوشگلم و میدیدم
مامان نسرین
21 اسفند 91 23:16
به به چه عکسای قشنگیییییی خیلی روز خوبی بود بهاره جونم خیلی خوشحال شدم که تو و روژینا جونمو دیدم

اون عکس صدرا و روژینا خیلی با حاله جیگرشونو برم من


مرسی دوستم اره واقعا روز خوبی بود منم از دیدن تو و صدرا خیلی خوشحال شدم

اره خودمم این عکس و خیلی دوست دارم باحاله
سمیرا
22 اسفند 91 1:42
بهار جون خواهر همه ی قول و قرارایی که بینمون بود کنسلاگه قرار باشه وسه جشن نامزدی و عقد و حنابندون و عروسی هرکدوم سه بار جشن بگیری که ما باید لباس تنمون هم بفروشیم تا از پس مخارج بر بیاییم تازه بعدشم پسرم باید وسه جشن تولدا و سالگرد ازدواجا و روز زنا و ولنتاینا و ....همین طوری در تکاپو باشه
نه دوستم ما میریم ی دختر ساده ی شهرستانی میگیریم شما هم برید دنبال همون صدرا جون


وااااااااااااای سمیرااااااااا نرو ما ابرو داریم بابا به همه فامیل گفتیم قول میدیم دیگه ازین وا خرجیا نکنیم سمیراااااااااااا
سمانه مامان ستایش
22 اسفند 91 4:55
بهار جونم امسال ترکوندین با 3تا تولد واسه روژیناعکسا خیلی قشنگ بودنوااای خدا قربون فرشته کوچولوی 1ساله برم با اون سارافون گل گلی خوشگلشخوشحال شدم دوباره عکستو دیدم دوست جوووون.هرچند میخواستم مثل محبوبه جون بگم چقد تار افتادین ولی بیخیال شدم
روژینای ناز 1ساله رو ببووووووس


دیگه چیکار کنیم خواهر توفیق اجباری بود
مرسی خالهههههههه جونم
وای از دست تو و محبوبه بابا دیگه امکانات بیشتر از این نبود خوب ایشاا... عکسای بعد جبران می شه
مرسی عزیزم تو هم ستایش جونم و ببوووووووس
سمانه مامان ستایش
22 اسفند 91 4:58
راستی بهارجون چقد خوبه که اینهمه دوست داری تو نی نی سایت.من از سال 89 که باردار بودم با نی نی سایت آشنا شدم ولی هیچوقت عضو نشدم.اگه عضو شده بودم چقد الان دوست داشتم با نی نی های هم سن ستایش.اون وقت منم یکی از تولدای دخملیرو دسته جمعی میگرفتم (درددل یه مامان پشیمون)


خوب دیر نشده سمانه جونم الان برو گروهت و پیدا کن عضو شو پشیمونی نداره قربونت بر م
مامانی روژینا
22 اسفند 91 15:06
وایییییییی مامانی واقعا خسته نباشی تولد خانم 1ساله ماهم مبارک باشه بوووووووووووووس برای هردوتون راستی دست خاله هم درد نکنه خاله ها واقعا خوبن


مرسی خاله جون مهربونم
آره والا این خاله ها خیلی خوبن
ببوس اون خوشگل خانم همنام دخملم
hani
23 اسفند 91 9:53
عشق خاله بازم تولدت مبارک عزیزم ایشالا تولد 100 سالگیت و جشن بگیریم ولی به شرطی که دیگه مثل چسب به خاله نچسبی قربونت برم عشق منی ی ی ی ی


قول نمیدم
زهرا(✿◠‿◠)
23 اسفند 91 16:51
wooooooooooow!
چه تولدیییییییی!
خیلی هیجان انگیز بوده کهههههه
چقد جالب...
روژینا! خاله ! ولی عجب 3 تولده شدیاااااا
برو هی کیف کن!!!!
قوربونت برم که با اون لباست ماه شدی!
مامان بهارم که دیگه نگو!!! ماه


اره خاله جات خالی خیلی خوب بید
بههههههههله دیگه ما سه تا سه تا تولد می گیریم ولی مامام میگه تا سه سال دیگه خفری از تفلد نیست
مرسی خالهههه جونم
من و می گی
مهسا(مامان هستی)
23 اسفند 91 16:59
به به خوووووووووووووش به حالتووووون
عاشقشوووووووونم


مهسا جون جات حسسسسسسسسسسسسسسسسابی خالی بود حیف شد نیومدی
ما هم همینطوووووووووور
مهرناز(مامان آرسام)
24 اسفند 91 2:12
فدا فداااااااااااااااااا


مرسیییییییییییییییی
زهرا(✿◠‿◠)
24 اسفند 91 9:29
اوا ! من کامنت گذاشته بودمممممممم
خوردیش بهـــــــــــــــــــار؟؟؟؟
از حذف شده باشه که حیف شده!!!!
چون قوربون صدقه ت رفته بودم!!!
بله....من دوست با وفایی ام!!!!


آخه مگه می شه اون کامنت و حذف کرد اگه جا داشت ده بار تاییدش می کردم
بله قربان به ما ثابت شده
مامان محدثه
26 اسفند 91 2:05
واااااای چه تولد با حالی بود
فکر کنم حسابی خوش گذشته باشه


اره واقعا عالی بود جاتون خالی
محبوبه مامان الینا
27 اسفند 91 12:23
میگم فندق کوچولو خوش به حال مامان و بابات شده ها...بدلیل گرونی آجیل امسال میتونن فندق کوچولو رو بدن مهمونا بخورناگه من بودم که قوووووووووووورتت میدادم فندوقکم


عشق منی خالهههههههههههههه
مامان یلدا و سروش
29 اسفند 91 1:31
دوقدم مانده به خندیدن برگ. یک نفس مانده به ذوق گل سرخ. چشم درچشم بهاری دیگر…. تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان… نوروز مبارک
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:09
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
سمانه مامان ستایش
29 اسفند 91 16:01
عطر نرگس،رقص باد،نغمۀ شوق پرستوهای شاد،خلوت گرم کبوترهای مست،نرم نرمک میرسد اینک بهار...خوش بحال روزگار آمدن بهار مبارک بهار جونم عیدت مبارک
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
29 اسفند 91 17:42
________*___*___*__*_______****** __________*___*__*________**:::::::* ______________*__*_______**:::::::::* _______________*__*_____**::::::::::* ________________*__*___*::::::::::::* _________________*_*__*:::::::::::::* _____**********____##*:::::::::::* ___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::* __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::* ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::* _____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::* __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::::* ___________**:::::::* _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............o° °O ♥♥ ღღ سال نو مبارک
بابا امیر
8 فروردین 92 13:50
با سلام و عرض تبریک عید نوروز
اولاً تولد روژینا خانمو خدمتش تبریک می گم ایشالله همیشه پایدار باشه
به زودی امیر با سفر نوروز آپ خواهد شد
ضمناً عکس های تولد هم به صورت فلش هست و در صورت سرعت مناسب اینترنت به راحتی قابل مشاهده است .


ممنون
الان میاااااااااااااااام
سولي مامان آادرينا
19 فروردین 92 15:05
اي جونم جيغغغغغغغغغغغ به قول غزالي

منم دلم ميخوادددددددددد كاش منم ميتونستم بيام تفلددددددددد تفلد همه فرشته ها مبارك وو چه جيگري شدي بودي خوشگل خانمممم كلي دلم حال ومد .. خوش به حال همتون خوش گذشته به همگيييي ..

بوسسسسسسسسسسس به دخملك ناز ..

خسته نباشي ماما خوشگله

عيد دخملي ناز و ماماني هم مبارككككك بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلاااااااااااااااااااام دوستم
وای که جات حسابیییییییییییی خالی بود ای کاش بودی
مرسیییییییییی اینم بوسسسسسسسسسس برای شما
عید شم هم مباااااااارک ادرین جون و ببووووس
مامان ایسان
21 فروردین 92 10:26
تولد سومتم مبارک عزیزم ببخشید با تاخیر بود




خواهش می کنم خالهههههه شما همیشه به من لطف دارین
طهورا
22 فروردین 92 15:31
عکس های تولدت خیلی خوشگل بود روژینا جونم


مرسییییییییییییی طهورا جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد