روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

.

ماه هفتم

1391/7/9 15:37
نویسنده : bahar
530 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

توی این ماه یعنی هفتمین  ماه زندگیت  برای اولین بار غذا خوردن و شروع  کردی  سرلاک

خوردی سوپ و فرنی و حریره بادام خوردی و حالا با ورودت به ماه هشتم می تونی ابمیوه

و تخم مرغ و هم شروع  کنی توی  این ماه  می تونم کره  و روغنم به غذات اضافه کنم  این

نشوندهنده بزرگ شدنته عزیز مامان در ضمن یه کار مهم شما توی این ماه نشستنت بود که

کلی ذوقیدم دو تا  مسافرت  شمالم  رفتی که  اصلا اذیت  نکردی همچنین  یه  عروسی که

عروسی آقا حمید پسر خاله مامان بود که بر خلاف تصور من بازم هیچی نگفتی و کلی دس

دسی کردی تازه تولد عمه ملیحه هم بود و جشن دندونی کسری کوچولو پسر عمه آتنا که

رفتار خوبت و خنده هات باعث تعجب همه شده بود خلاصه اینکه توی این ماه بزرگ شدنت و

حس کردم و  واقعا  حس خوبی  بود و البته تو تمام این  ماهها  نباید زحمت  خاله  هانیه  رو

فراموش کرد که واقعا دست راست  مامان  بود و  اینقدر برای  نگهداری تو  کمکم کرد که به

قول بابایی بعضی وقتا فکر می کنی مامانت خاله هانیه هستش و تا خاله رو می بینی کلی

ذو ق می کنی در صورتی که اگه من و بابایی رو  چند ساعت نبینی اصلا اینطوری خوشحال

نمی شی خلاصه اینکه ماه هفتمم گذشت  و وارد  هشتمین  ماه  زندگیت  شدی  امیدوارم

همیشه صحیح و سالم و سلامت باشی عزیز مامان بوسسسسسسسسسسسسسسس

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سمانه مامان ستایش
9 مهر 91 16:20
بهار جون این حس قشنگ مادرانه که از بزرگ شدن فرشته کوچولوت خوشحالی رو با تمام وجود درک میکنم.
برای یه مادر هیچ چیز قشنگ تر از این لحظه ها نیست
واقعا که این خاله ها هم واسه نی نی ها یه نعمتن هم واسه ما مامانا.
روژینا گلمو ببوس


واقعا همینطوره سمانه جون
مامان محمد صادق(زهرا)
9 مهر 91 16:43
عزیزممممممممممممممممممممم!

چه عکس خوشگلی!

بزرگ شدنت هم مبارک!

راستی دست خاله هانیه هم خیلی درد نکنه که کمک مامان بوده!

با خنده هات خوشحالش می کنی و خستگیش در میره!!!!


مرسییییییییییی بوسسسسسسس
تارا
10 مهر 91 18:54
والا نمیدونم چرا اینجوریه! 2 نفر دیگه که البته جز نی نی وبلاگ نیستند هم نمیتونن رمز رو وارد کنن!
مامان مهرناز و آرسام
11 مهر 91 16:42
سلام جیمل چشم قشنگ من من چند وقتی گرفتار بودم نت نمیومدم عسیسم مرسی از لطفت مهربونم ببوسش جیگگگگگگگگگرمو
مامان مهرناز و آرسام
11 مهر 91 16:43
راستی آرسام آپیده
hani
12 مهر 91 10:01
فدات بشه خاله که تا من و میبینی جیغ می کشی عسلمممممممممممممممم
شیدا مامان پانی
15 مهر 91 2:43
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی منتظرم http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir baftanibamashin.mihanblog.com فروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم
سمانه مامان ستایش
16 مهر 91 20:36
روز کودک مبارک روژینا جونم


مرسی خالههههههههه منم به ستایش جون این روز و تبریک می گم
مامان الیناجونی
17 مهر 91 20:04
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم
روژینا جونم روزت مبارک


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسییییییییییییی خاله جون بوسسسسسس
تارا
20 مهر 91 20:35
با مدیریت درباره مشکل شما برای ورود رمز سئوال کردم این جوابش بود
با سلام

چون کپی کردن را در وبلاگ خود قفل کرده اید این مشکل برای مخاطبینی که از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنند رخ می دهد.

با سپاس و احترام


مرسییییییییییییی عزیزم مشکل حل شدددددددددددد
مامان مهرناز و آرسام
20 مهر 91 21:53
کجایی پس بهاااااااااااااااار؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
دلم واسه خوشملم تنگیده خب
نکنه رفتی سرکار؟؟؟
زودی بیا پیشمون


وای مهرناز جون من و یاد سر کار ننداز که یواش یواش د ارن ازم می خوان که برممممم): در اولین فرصت عکسای جدید میزارم مرسی که سر زدی دوستم بوسسسسسسسسسسس
سمانه مامان ستایش
25 مهر 91 2:12
کجایی بهار جون؟دلم واسه فندق تنگ شده


مرسی دوستم که یادمی زود زود با عکسای جدید می یام بوسسسسسس
مامان نسرین
25 مهر 91 17:56
افرین به این دخمل زرنگ و خوب که دیگه خانمی شده بووووووووووس به اون عکس قشنگت

بهاره جونم مرسی که به ما سر میزنی و به یادمونی دوستم


خواهش می کنم دوستتتتتتم
سجاد
25 مهر 91 18:59
مرسی مامان روژینا جون قربون روژینا خانوم بشم که مثل سجاد غذا خوردن رو تازه یاد گرفته


مرسیییییییی عزیزم
soli مامان ادرینا
25 مهر 91 21:03
مرسی گلم بهمون سر زدی با افتخار لینک شدی

چه دخمل نازی داری ماشالله با دخملی من تقریبا همسنن .. چه عکسای خوشگلیییییییی حسابی واسم ببوسش این دخملووو ..


مرسی‏ ‏عزیزم‏ ‏هم‏ ‏از‏ ‏اینکه‏ ‏بهم‏ ‏سر‏ ‏زدی‏ ‏هم‏ ‏از‏ ‏اینکه‏ ‏لینکم‏ ‏کردی‏ ‏بوووووووسسسسسس
مامان نوژاجوني
30 مهر 91 13:11
سلام مرسي كه بماسرزدين.دخمل نازي دارين .خداحفظش كنه.لينكتون كردم عزيزم


مرسییییییییییییی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد