روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

.

نظرات (5)

سمانه مامان ستایش
7 مهر 91 3:39
قربون اون انگشت کوچولوت برم عسل خاله



خدا‏ ‏نکنهههههههه‏ ‏خاله‏ ‏جون
بابا بزرگ
7 مهر 91 15:48
سلام دخترم
الهی که ناز دخترت مایه برکت زندگی و سعادت دنیوی و اخروی براتون بشه
اسم نوه ما تغییر کرد ؛ البته من دخالتی نداشتم ها باباش با مامانش انتخاب کردند اسم خوبی هم هست کردیه و پرمعنا .
از اینکه بهمون سرمیزنی ممنونم
اگر حوصله داشتی اسم لینک نوه رو هم اصلاح کن بابا جون ........


مرسی پدر بزرگ مهربون حتما این کارو می کنم
یک عاشقانه آرام
8 مهر 91 8:53
چرا که نه خانومی...برین خصوصی


مرسی عزیزم
تارا
8 مهر 91 13:17
سلاااااااااااااام
ممنون شکا هم با افتخار لینک شدید
عکسای خیلی نازی از گل دخترتون گرفتید معلومه عکاس هستید!
وقتی بزگ شد حتما به خاطر عکسا ازتون تشکر میکنه!
من که همیشه میگم من سر راهی بودم!آخه تا 3 سالگی هیچ عکسی ندارم!
خصوصی


مرسی تارا جون شما لطف داری
ای جانممممممممم اتفاقا منم زیر سه سال زیاد عکس ندارم بعدش زیاد عکس گرفتن فکر کنم اون موقع ها مد بوده عزیزم
مامان محمد صادق(زهرا)
9 مهر 91 16:44
الهیییییییییییییییییییی! انگشت کوچولوشووووووووووووووووو!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد