روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

.

واکسن چهار ماهگی

1391/5/5 14:52
نویسنده : bahar
933 بازدید
اشتراک گذاری

فندوقکم


پنجم تیر ماه نود ویک نوبت واکسن چهار ماهگیت بود اگر بدونی چه استرسی داشتم از 

روی سابقه ای که داشتی می دونستم  خیلی  گریه می کنی     برای  همین

 

خودم و اماده کرده بودم خلاصه صبح ساعت هشت حاضر شدی که بریم.  از اونجایی که

عاشق بیرون رفتنی کلی هم خوشحال بودی که داری می ری بیر ون ....      

 

اینم عکست قبل از رفتن

 

ولی  وقتی  رفتیم خانمی که  می خواست واکسن  بزنه خیلی  مهربون بود و قبل از

واکسن زدن کلی باهات بازی کرد برای همین شما هم اصلا  فکرشو نمی کردی  این

خانم مهربون قراره چیکار کنه وقتی واکسن بهت تزریق شد اصلا گریه نکردی و  فقط

مات و مبهوت داشتی من و اون خانوم و نگاه می کردی اتفاقا ما هم تعجب

کردیم که چرا هیچی نمی گی منم همون موقع بغلت کردم که فکر کنم تازه فهمیدی

چی شده و  آواز قشنگت و سر دادی بعد از گریه تو فندوقکم اون خانم گفت خوب شد

گریه کرد داشتم نگران می شدم تا حالا ندیده بودم  هیچ بچه ای گریه نکنهنیشخند خلاصه

بعد از یه کوچولو گریه کردن ساکت شدی و اصلا اذیتم نکردی قربونتت برمممممممم

 

 اینم عکست بعد از واکسن زدن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر
10 مرداد 91 10:23
ای جانم فدای این خنده های خوشگل و نازت عزیزم
توی خوابم خیییییییییییییلی جیگری مثل لحظه هایی که می خندی



مرسی خاله جونم بوسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد