روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

.

نظرات (11)

خاله جون
1 مرداد 91 16:17
سلام ماشاالله چه دخمل نازی دارین خدا حفظش کنه
اگه دوست داشتین پیش ما هم بیایین و یه یادگاری برامون بزارین خوشحال میشیم


مرسی عزیزمممممممم
خاله ریحانه
1 مرداد 91 18:50
وااااااااااای خلیلی ملوسه


مرسی خیلی خیلی ممنون


مامان امیر
3 مرداد 91 14:00
ممنون عزیزم
خوشحالمون کردید. بنده هم با افتخار شما را لینک کردم،
روژینا ناز و خوشگلمو از طرف من ببوسید.


مرسیییییییییی گلم
در انتظار مهدی یار
3 مرداد 91 18:58
اخی فردا تولد پنج ماهگیشه...مبارک باشه.من زودتر تبریک می گم مامانیالهی همیشه کنار هم باشید....دختر گلتون را ببوسید...


وایییییییییی مرسی که 5 ماهگیم و تبریک گفتی خاله بوسسسس
مامان الیناجونی
3 مرداد 91 19:50
چه عسلی این خانوم جیییگگگر خاله چطوره خوفی عزیزم مبارکت باشه اولین برنده شدن تو زندگی نازت فرشته کوچولوووووو


مرسی خاله بوسسسسسسسسسس برای شما و الینا جون
مامان الیناجونی
3 مرداد 91 19:51
الینا دوست داره باهات دوست بشه تو چطور خاله جوووون با اجازه میلینکمتون


روژینا هم دوست داره با الینا دوست بشه با افتخار منم لینکتون می کنم بوسسسسس
خاله ی نـــــــورا!
3 مرداد 91 23:13
چه نــــــــآز خوابیده
الهی همیشه سآلم و تندرست بآشه


مرسییییییی خاله ی نورا جون


نگين
4 مرداد 91 15:24
سلام ممنون از حضور و حسن نظرتون همچنين لينكتون. منم لينكتون ميكنم . به جمع دوستان نگين جون خوش امديد.
جیگر مامان
4 مرداد 91 18:40
سلام گلم دختر نازتو تو صفحه وبلاگم دیدم چه قدر ناز خوابیده دلم پرپر میزنه برای به دنیا اومدن پسرم با اجازه لینکت کردم وقت کردی به وب پسرم سر بزن خوشحال میشم


مرسی عزیزم امیدوارم پسر گلت زیر سایه پدر و مادرش همیشه صحیح و سالم باشه منم شما رو لینک کردم از آشناتون خوشحالم


آرتین خان خان ایران
4 مرداد 91 19:44
مبارک باشه عزیزم
ایشالا همیشه در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و سلامت


مرسییییییییییی بوس
مامان محمد صادق(زهرا)
5 مرداد 91 8:18
سلام عزیزم.... منم با کمال افتخار لینکت کرد! رژینا عسلی رو ببوسش برام!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد