روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

.

سفر

1392/9/3 2:54
نویسنده : bahar
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام دخملم سلاااااااام دوست جونا

الان که دارم این مطلب و می نویسم ساعت 1:49 دقیقه نیمه شبه و فندقی رو بعد از کلی

بدبختی و سلام و صلوات خوابوندم البته ساعت نه ونیم خوابید ولی الان یه دفعه با جیغ

بیدار شد و فکر می کنم خواب بدی دیده بود خیلی هم اصرار داشت برق اتاق و روشن کنم

و یه لیوان اب براش بیارم و تی وی و روشن کنم و عروسک مورد علاقشو بیارم و آخ....

خلاصه داستانی داشتیم تا دوباره بخوابه خدا پدرو مادر مخترع پستونک و بیامرزه که اکه

این اختراع بزرگ و نکرده بود معلوم نبود الان من در چه وضعیتی بودم و چطوری باید می

خوابوندمش حالا ایشاا... موقع از پستونک گرفتن دوباره خدمت این مخترع بزرگ می رسیم

ولی از یه نوع دیگهنیشخندبگذریم ....

توی این مدتی که نبودیم با یکی از دوستامون  یه سفر مشهد رفتیم که جای همگی خالی

بود و حسابی خوش گذشت و روژینا هم اصلا اذیت نکرد فقط نمی دونم چرا باباییش در اخر

سفر گفت من دیگه دور از جون شما غ ل ط بکنم تا این دختره  کوچیکه مسافرت برم نیشخندآخه

بچم نامردیم نکرد و هر چی هنر داشت برای باباش رو کرد مثلا اینکه توی صحن امام رضا گیر

داده بود به فواره و ابی که اونجا بود  و از اول تا اخر که بیایم بیرون گریه می کرد که باید

بابا منو ببره اب بازی و چون هوا خیلی سرد بود و منم شدیدا در جو تربیت فرزند اجازه این

کار و نمیدادم در ضمن اصرار هم داشت که کفشاشو در بیاره و تحویل کفشداری بده و

پابرهنه روی سنگای سرد صحن راه بره ما هم جرات نداشتیم برای تحویل کفش بریم سمت

کفشداری خلاصه اینکه توی این چند روز روژینا می دوویید و باباش دنبالش و من پشت بابا

و خادمین امام رضا هم کیک به دست و ابمیوه به دست پشت سر ما تا بتونیم دخملمون و

مهار کنیم ولی در عوض کلی تو مشهد معروف شدیم !!!

 

یه روز تصمیم گرفتیم بچه ها رو (روژینا و فاطمه جون دختر دوستمون )و ببریم باغ وحش

مشهد

 

توی این چند روز تو هتل پردیسان اقامت داشتیم که انصافا  هتل خوبی بود

روژینا و فاطمه جون

 

خلاصه اینکه جای همتون خالی بود و از طرف همتون زیارت کردم و یاد همتون بودم

مخصوصا دوستای مشهدیم و توابع مشهد خیلی دوست داشتم حالا که این همه راه و

اومدم حداقل محبوبه جون دوست گلم و که بجنورده ببینم و یه ماچ از دخمل شیرین زبونش

بکنم  و یا غزل جون که سبزواره  و یا مامان الینا جونی و یا دوست عزیزم سارا و همینطور

دوست مهربونم زهرا که مشهدن ولی خب ار اونجایی که من هر موقع برنامه ریزی می کنم

هیچکدوم عملی نمی شه اینبار هم نشد افسوس

بفــــــــــــــــــرمایید ادامه مطالب

 

 و اما عاشورا و تاسوعا

ایشاا... که تو این روزا عزاداریاتون مورد قبول واقع شده باشه همینطور نذرهایی که

داشتین ما هم  طبق روال هر سال روز عاشورا به خارج از تهران رفته و نذریهایی رو که

برای بچه ها در نظر گرفتیم و پخش کردیم

روز عاشورا در امامزاده شاه سلطان نظر

اینم از این چند روز تا پست بعدی بااااااااای

پسندها (2)

نظرات (25)

مامانی سارا
3 آذر 92 11:16
زیارت قبول ....
bahar
پاسخ
متشکرم
مامانی سارا
3 آذر 92 11:17
حالا واسه ی گرفتن نذری باید تا خارج تهران بیاییم ؟ خوب وختی می نگارین فکر خواننده های شکمو با بچه های سرتق هم کنین ای بابا
bahar
پاسخ
اره دیگه ما یا نذری نمی دیم یا با اعمال شاقه می دیم می خوایم امتحانتون کنیم
مامانی سارا
3 آذر 92 11:21
داشتم می نوشتم یه هو پرید نفهمیدم رسیده یا قطع شد اره داشتم می گفتم پالتوی رژینا رو یه شب قرض می خوام گفتم که مشکل سایزی در کار نیست هم شکلم باربی هستش هم فیسم بی بی ههههههه
bahar
پاسخ
خیالت راحت پریده بیرون و هیچی ننوشتی اره دیگه خدا رو شکر ما تو این قضیه هیچ مشکلی نداریم تشریف بیارین ببرین فقط خدا کنه برات گشاد نباشه
مامانی سارا
3 آذر 92 11:23
خصوصی داری
bahar
پاسخ
محبوبه مامان الینا
3 آذر 92 13:40
سلاااااااااااام به دوست نازنینم هر چند که با دیدن این پست داغ دلم تازه شد که نتونستی بیای و همو ببینیم اما خب عکسهای عشقمو که دیدم حال و هوام عوض شد چه کنیم دیگههه! شاید سری بعد قسمت شه و دوست عزیزم و دختر وروجک و نازشو از نزدیک دیدم ؟! ما هم علیرغم اینکه خیلی اهل سفریم از وقتی الینا اومده جایی نرفتیم اگر هم رفتیم مسافتهای نزدیک از دست این وروجکا!!! انشاله همیشه شاد باشید و به سفر عزیزم
سمانه مامان ستایش
4 آذر 92 2:35
سلاااام بهار جونمهمیشه به سفر دوستم.زیارتتونم قبول آخیییی پس نشد محبوبه رو ببینی؟بهم گفته بود مشهدی و شاید هم دیگه رو ببینید.حیف شد.هرچند چون جای من خالی بوده بهتون خوش نمیگذشته قرررربون اون دخمل شیطون بلا برم من که کلی از خجالت باباش دراومده تو سفر اونجا که گفتی کفشاشو میخواسته تحویل کفشداری بده خیییلی باحال بود نذرتونم قبول دوستم
bahar
پاسخ
سلاااام دوست جونم . مرسی دوستم نه عزیزم نشد همدیگر و ببینیم بععععععله خب دیدیم بدون شما لطفی نداره گفتیم ایشاا... یه بار سه تایی قرار بزاریم خدا نکنه اره عزیزم دیگه دخترم از هیچی دریغ نکرد بازم ممنون
ندا
4 آذر 92 22:41
خوشگلم خیلی دوستت دارم
bahar
پاسخ
منم همینطور خاله ندا
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
4 آذر 92 23:15
سلام دوست ِ جدید خوش اومدین به وبلاگم. باعث افتخار و مباهات ِ من هستش که توی لیست ِ شما، قرار داشته باشم.
bahar
پاسخ
اااا چه دوست مهلبونی سریع اومدی پیشم ؟ شما هم خوش اومدی مررررررررررسی
مامان نوژاجونی
5 آذر 92 11:50
زیارت قبول دوست خوبم وهم چنین روژینای نازم.ماشاله چه شیطون بلا شده دخترگلمونچه تصمیم خوبی گرفته باباش واقعا که با بچه مسافرت رفتن خیلی اذیت میکنند اونم ازنوع زیارتی. دوست خوبم مرسی که تنبلیمو گوشزد کردی
bahar
پاسخ
مرسییییییی دوستم اره والا اصلا نمی شه حالا حالا ها مسافرت رفت البته اگه منم که دوباره یادم میره خواهش میکنم عزیزم حالا ببینیم تاثیری هم داره
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
5 آذر 92 16:15
دقیقا هم همینه که میگی. به دوستانی رمز تعلق میگیره که قدیمی شده باشن بهت رمز نمیدم حالا برو خصوصی ببینم
bahar
پاسخ
تو رو خدا پس چرا رمز دادی
★ مامان آینده یه فسقلی ★
6 آذر 92 1:30
سلام خانومی، همچین هم الک الکی بهت رمز ندادم، درموردت تحقیق کردم و همچنین قبلا هم به وبم سرزده بودین و میشناختمتون که دوست مشترک محبوبه و سمانه جون هستین بعدشم، خییییییلی از بابت لینک خندیدم خیلی باحال گفتیییییی.... باور کن هربار سیستم رو روشن کردم، هی یادم رفت، بلینکمتون. الان که با تبلتم، فردا حتتتتتتتتکمن میلینکمتون.
bahar
پاسخ
تحقیق ؟؟؟ چه جوری ؟ اومدی تو محلمون ؟ حالا چی گفتن ؟اوه از طریق وب دوستان تحقیق کردی ؟ خوبه از خودشون چیزی نپرسیدی حالا صبر کن بیام ببینم لینکم کردی یا نه ؟
مامان نوژاجونی
6 آذر 92 10:21
گوشزد کرده بودی تاثیر گذاشت بدو بیا
bahar
پاسخ
افرین افرین چه دختر خوبیالان میام
شقایق مامان آرشا
7 آذر 92 12:56
زیارتتون قبول فدا خانومی معروف مشهدی عزاداریاتونم قبول
bahar
پاسخ
مرسیییی خاله خدا نکنه
مامان بردیا
8 آذر 92 11:47
زیارت قبول چقد به ما نزدیک بودین...کاش میدیدمتون قربون دخملی برم
bahar
پاسخ
جدییییی؟؟؟ شما کجا بودینچقدر حیف شدا
مامان بردیا
8 آذر 92 11:47
~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-
فهيمه
9 آذر 92 11:47
زيارت قبول روژينا خانوم ميبينم كه بالاخره بابا و مامانو مجبور كردي كفشهاتو دربيارن
bahar
پاسخ
مرسیییی خاله بهههههله من چنین دختری هستم خاله جون
مامانی روژینا
10 آذر 92 12:44
زیارت قبول همیشه به مسافرت اوه اوه مامانی ازمسافرت با نینی نگو که تنم میلرزه از بس که اذیت میکنه البته بگما بعد ازیه مدت یادم میره ودوباره هوس مسافرت میکنمچیکار میشه کرد دیگه باید صبر داشته باشیم خوشگله خاله رو یه بوس بزرگ بکن
bahar
پاسخ
مرسی دوستموالا منم دسته کمی از تو ندارم اتفاقا الان شدیدا دلم مسافرت می خواااااااد ما که این همه صبر کردیم بازم بخاطر روی گل شما صبر می کنیمحتماااا شما هم روژینا جون و ببوس
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
13 آذر 92 10:22
یه وخت آپ نکنی هااااااااااا ما ناراحت میشیم
bahar
پاسخ
ببین اومده بودم اپ کنم ولی فقط به خاطر تو که ناراحت نشی یه روز دیگه میام فقط ببین چه دوستیما کیف کن !!!
بابای امیر
13 آذر 92 17:35
با سلام و احترام اول اینکه زیارت قبول باشه مخصوصا رژینا خانم بحرحال بچگی و شور و حال حرم منم تا یادم میاد حرم برام خوش خاطره بود در بچگی ضمنا امیر با یادگاری به روزه همواره پایدار باشید
bahar
پاسخ
ممنون حتما الان میام
سارا99999
14 آذر 92 16:07
ای جونم روژینا نازمو ببوس ایشالا بازم بیاین ومن در خدمتتون باشم بهار
bahar
پاسخ
مرسییییییییییی دوست جونم
مامان طنین
17 آذر 92 15:09
به به زیارت قبول همیشه به گردش و تفریح باشین عزیزم روژینا هم حسابی خانم و ناز شده ماشاالله
bahar
پاسخ
مرسییییی دوست جونم
مامان نسرین
4 دی 92 0:59
به به میبینم که حسابی این دخمله اتیش سوزونده ههههه هم زیارتتون قبول هم نذرتون. بابا ما با این بچه ها همش به غلط کردن میوفتیم 0دور از جون شما) مهمونی بریم سفر بریم مهمونی بدیم ....
bahar
پاسخ
اره به خدااااا
مامان ایسان
5 دی 92 10:14
زیارات هاتون قبول باشه عزیزم من از ترس شیطونی های ایسان دو سال و اندیه از تهران خارج نشدم البته چرا فقط یه بار رفتیم اونم خدا خیر بده مامانم رو که ایسان رو کنترل میکرد وگرنه ماکه هیچی ولی کلا تا یکم حرف گوش کن تر نشه جرات مسافرت درست و حسابی رفتن رو نداریم من خودم بچه مشهدیم ولی الان 4 سالی میشه که امام رضا نطلبیدتمون نذرتون هم قبول باشه
bahar
پاسخ
دقیقااااا والا منم رفتم پشیمون شدم از بس اذیت کرد
زهرا (✿◠‿◠)
24 بهمن 92 1:49
سلام قشنگمممم.... خوبی دوسم؟ دلم خیلی واست تنگ شده بود.... حیف که اومدی مشهد و نتونستیم همو ببینیم! ان شاللا دفه ی بعد.... ماشاللا چه خانومی شد این ووروجکمون ببوسش هز طرفم
bahar
پاسخ
زهراااااااااااااااااااا کجا بودی نبودی ؟بپر بخلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد