روژیناروژینا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

.

کودک دلبندم آسوده بخواب

1392/7/16 0:32
نویسنده : bahar
7,349 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودک دلبندم

آسوده بخواب

که فرشتگان را گفته ام 

از گهواره ات دور شوند

تا ترنم لطیفشان تو را بیدار نکند...

و پروانه های باغ را سپرده ام 

تا هنگامی که تو در خوابی

از این گل به آن گل پر نکشند

زیرا تو آنقدر لطیفی

که صدای پرهایشان را خواهی شنید...

من

ترانه های آرام لالایی را

آهسته برایت زمزمه خواهم کرد

و شیره های جانم را

قطره قطره در کامت خواهم ریخت

و بیدار خواهم ماند

تا تو به خواب ناز فرو روی

و عطر نفسهای کوتاهت

چشمم را گرم کند

آنگاه هوشیارانه کنارت خواهم ماند

و نفسهای کوتاه تو را

در تمام طول شب خواهم شنید...

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

سمانه مامان ستایش
16 مهر 92 3:35
آخیییی عززززیزم
مثل فرشته ها خوابیدهچه متن قشنگی هم نوشتی بهار جونم
نه مث اینکه واقعا به خودت اومدی و شدیدا اکتیو شدی
آفرین خانومِ تند تند آپ کن


مرسی سمانه جون
اره می بینی عزیزم
سمانه مامان ستایش
16 مهر 92 3:37
وااااای بهار دیدی محبوبه چه سوژۀ باحالی داد دستمخیالت راحت ولش نمیکنم
از دیروز هرچی یادم میاد غش میکنم از خنده


اره به خدا من که کیف کردم
مامان ایسان
16 مهر 92 7:35
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ای کاش کودک بودم تا از ته دل میخندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش میکردم
کوچولو روزت مبارک


مرسی عزیزم متن قشنگی بود منم روز کودک و به ایسان جون تبریک می گم
محبوبه مامان الینا
16 مهر 92 12:21
خیلی قشنگ بود
از اون قشنگتر روژینا جونمه چه فینگیلی بوده
راستی روزت مبارک روژینا جونم


تازه از اونم قشنگتر مامانشه
مرسی عزیزم منم به الینا جون این روز و تبریک می گم
سمانه مامان ستایش
16 مهر 92 13:03
روژینا ی عزیزم
روز کودک مبارک کودک دوست داشتنی


مرسی دوست خووووووبم منم به ستایش جونم تبریک می گم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به . می باشد